ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از لپتاپ هیبریدی MateBook E 2019 با اسنپدراگون 850 رونمایی کرد

کمپانی هواوی امروز در شانگهای و به دور از هیاهوی رسانه ای نسخه 2019 لپتاپ هیبریدی MateBook E خود را معرفی کرد که با لولای 360 درجه و پایه نگهدارنده، از نظر طراحی در میان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

کمپانی هواوی امروز در شانگهای و به دور از هیاهوی رسانه ای نسخه 2019 لپتاپ هیبریدی MateBook E خود را معرفی کرد که با لولای 360 درجه و پایه نگهدارنده، از نظر طراحی در میان رقبا مابین آیپد پرو و مایکروسافت سرفیس قرار می گیرد.

محصول جدید به لطف بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 850 (نسخه ارتقا یافته اسنپدراگون 845 برای دیوایس های مجهز به ویندوز 10) و پردازنده گرافیکی آدرنو 630، مانند یک تلفن هوشمند همیشه روشن بوده و می تواند از طریق eSIM داخلی، ارتباط اینترنتی LTE خود را به صورت دائم حفظ کند.

MateBook E 2019 نخستین کامپیوتر همیشه روشن هواوی است

نمایشگر 12 اینچی لمسی لپتاپ هیبریدی هواوی با پنل IPS و رزولوشن 2K از نسبت ابعاد 3:2 برخوردار بوده و با پوشش اولئوفوبیک (چربی گریز) از بر جای ماند اثر انگشت روی صفحه جلوگیری می کند. این نمایشگر همچنین از قلم هوشمندM-Pen هواوی نیز پشتیبانی کرده و توانایی تشخیص 2048 سطح فشار مختلف را دارد.

میت بوک E هواوی برای سال 2019 در دو مدل عرضه خواهد شد که هردو به 8 گیگابایت رم مجهز شده اند و با 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی، به دست مشتریان می رسند.

لپتاپ هیبریدی

اسکنر اثر انگشت، بلوتوث نسخه 5، وای فای و درگاه USB-C از دیگر امکانات استاندارد لپتاپ هیبریدی هواوی هستند که مورد آخر علاوه بر انتقال اطلاعات، امکان استفاده به عنوان پورت دیسپلی یا ورودی کابل شارژر با قابلیت شارژ سریع (0 تا 88 درصد در 90 دقیقه) را هم خواهد اشت.

لازم به ذکر است که محصول جدید چینی ها از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز برخوردار بوده و بدون اتصال کیبورد، تنها 8.5 میلیمتر ضخامت و 698 گرم وزن (با اتصال کیبورد این رقم به 1173 گرم می رسد) خواهد داشت.

گفتنی است MateBook E 2019 در دو رنگ خاکستری و آبی به بازار می آید و قیمت آن نیز برای مدل 256 گیگابایتی 595 دلار و برای نسخه 512 گیگابایتی 745 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamidreza
    Hamidreza | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    فکرمیکنم استقبال خوبی ازش بشه البته درحد یک تبلت هیبریدی

مطالب پیشنهادی