اندرو یانگ نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هفته ای که گذشت اعلام کرد می خواهد از هولوگرام های سه بعدی برای برگزاری کمپین های انتخاباتی همزمان در چندین شهر آمریکا استفاده نماید.

یانگ این صحبت های را در جریان مصاحبه اش با کانال TMZ Live مطرح کرد و جالب آنکه در حین صحبت های او نسخه هولوگرام او حرکات موزونی را در گوشه تصویر اجرا می کرد.

یانگ بعد از این مصاحبه سری به توییتر زد و خبر کمپین های انتخاباتی اش از طریق هولوگرام را به سمع و نظر مخاطبان رساند و بازخوردهای مثبتی را هم از سوی آنها دریافت کرد که نشان می دادند ایده های وی (حتی اگر از طریق هولوگرام مطرح شوند) جذابیت هایی برای مخاطبان دارند.

یانگ قصد دارد با کمک یک کامیون حامل تجهیزات پخش، سخنرانی ضبط شده اش را از طریق هولوگرام به سمع و نظر جمعیت انبوهی برساند که در ایالت های مهم آمریکا منتظر شنیدن حرف هایش هستند.

اندرو یانگ هولوگرام
وی همچنین قصد دارد استودیویی را برپا کند و از راه دور هولوگرام خود را پیش روی مخاطبانش قرار دهد تا به صورت لایو به پرسش های آنها بعد از سخنرانی پاسخ دهد. گفته می شود استفاده از این تکنیک به میزان چشمیگری از هزینه های کمپین انتخاباتی وی می کاهد چراکه دیگر نیازی نیست مسافت های طولانی را به ایالت های مختلف سفر کند و همزمان به خاطر تازگی این ایده پیش بینی می شود که جمعیت زیادی با وی همراه شود.

یانگ که یکی از جوان ترین نامزدهای انتخاباتی آمریکا به شمار می رود به لطف ایده های ناب خود و استفاده از تکنولوژی های مختلف در این زمینه توانسته محبوبیت بالایی کسب کند. یکی از وعده های اولیه کمپین انتخاباتی وی یکسان سازی حقوق های پایه در آمریکاست؛ ایده ای که از سوی بسیاری در صنعت تکنولوژی طرفدار دارد و هدفش در ظاهر رقابت با اتوماسیون است.

اندرو یانگ کارفرما و بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری آمریکا است و تا کنون در استارتاپ های زیادی کار کرده. وی در مراحل اولیه رشد شرکت ها به عنوان موسس آنها را همراهی کرده و از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ میلادی به این کار اشتغال داشته است.