ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلیس فدرال آمریکا
امنیت

افشای اطلاعات هزاران مامور زبده FBI توسط هکرها

هکرها با نفوذ به سایت های وابسته به « پلیس فدرال آمریکا » (FBI) اطلاعات شخصی هزاران مامور فدرال و مجری قانون را در سطح اینترنت افشا کرده اند. [digipullqoute place="left"]افشای این اطلاعات جان ماموران ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

هکرها با نفوذ به سایت های وابسته به « پلیس فدرال آمریکا » (FBI) اطلاعات شخصی هزاران مامور فدرال و مجری قانون را در سطح اینترنت افشا کرده اند.

افشای این اطلاعات جان ماموران را به خطر می‌اندازد

این گروه هکری به سایت مربوط به انجمن آکادمی ملی FBI نفوذ کرده اند که در زمینه آموزش تخصصی نیروهای فدرال و ایالتی به فعالیت می پردازد. ظاهرا هکرها حداقل به سه سایت این انجمن نفوذ کرده و پس از دسترسی به اطلاعات محرمانه، آنها را در سایتشان منتشر کرده اند.

نکته مهم اینجاست که این انجمن تنها به آموزش آن دسته از ماموران آمریکایی و خارجی می پردازد که به خاطر مهارت و برخوردار بودن از توانایی های رهبری از سوی مافوق‌هایشان انتخاب شده اند؛ بنابرین انتشار اطلاعات آنها ضربه قابل توجهی به پلیس فدرال آمریکا وارد می سازد. پلیس فدرال آمریکا

اطلاعات لو رفته حاوی ۴ هزار سند منحصر به فرد است و شامل نام اعضا، ایمیل های خصوصی و دولتی، عناوین شغلی و شماره تلفن و آدرس محل سکونت می شود. مشکل به همینجا ختم نمی شود و یکی از هکرها در گفتگو با تک کرانچ از قصد خود برای افشای بیش یک میلیون سند خبر داده است:

ما بیش از هزار سایت را هک کرده کرده ایم و قصد فروش داده های آنها را داریم. داده های در دسترس ما شامل حداقل یک میلیون سند درباره کارکنان آژانس های فدرال و  سازمان های خدمات عمومی می شود.

این هکر در پاسخ به سوالی در مورد احتمال به خطر افتادن این ماموران پس از انتشار اطلاعات شخصی آنها نیز گفته است: «بله احتمالا آنها به خطر می افتند».  این هکر برای اثبات ادعای خود اجازه دسترسی گزارشگر تک کرانچ به برخی سایت های هک شده را داده و ظاهرا در میان آنها یک زیر دامنه از فاکس‌کان هم دیده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • SaintChristopher420
    SaintChristopher420 | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸

    عکس id های fbi که توی مطلب گذاشتین مربوط به سریال supernatural هست یه عکس دیگه بذارین بهتره :))

مطالب پیشنهادی