ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مروری بر آخرین قسمت از فصل سوم گرند تور؛ وقتی چشمان کلارکسون اشک بار می شود

جمعه گذشته با پخش چهاردهمین قسمت، فصل سوم گرند تور به ایستگاه پایانی رسید. تمامی بخش های مختلف این قسمت که " Funeral for a Ford" نامگذاری شده بود، به فورد و سدان های این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

جمعه گذشته با پخش چهاردهمین قسمت، فصل سوم گرند تور به ایستگاه پایانی رسید. تمامی بخش های مختلف این قسمت که " Funeral for a Ford" نامگذاری شده بود، به فورد و سدان های این کمپانی آمریکایی اختصاص داشت.

The.Grand.Tour (2)

کورتینا، سیرا و موندئو مدل هایی بودند که سه مجری تاریخ آنها را ورق زدند. اما یکی از بخش های جالب و تماشایی این قسمت مراسم یادبودی بود که با حضور علاقه مندان برای فورد موندئو در کلیسای جامع لینکلن برگزار شد.

احتمالا می دانید محبوبیت فزاینده مدل های شاسی بلند باعث تغییر سیاست شرکت فورد شده و این سدان سایز متوسط که روزگاری از محبوبیت بالایی برخوردار بود، در آینده نزدیک از خطوط تولید خداحافظی خواهد کرد.

The.Grand.Tour (1)

به غیر از سکانس های احساسی مربوط به فورد موندئو، اپیزود آخر این فصل از گرند تور، حاوی صحنه هایی از متاثر شدن سه مجری به ویژه جرمی کلارکسون بود.

پس از برگزاری مراسم یادبود موندئو سه مجری به چادر معروف برنامه بازگشته و در حین فراهم کردن مقدمات خداحافظی بود که جرمی 59 ساله احساساتی شده و اشک در چشمانش حلقه زد. جمع شدن اشک در چشمان فردی که همواره با شوخی های خود لبخند را به مخاطبین هدیه داده، بسیار تاثر برانگیز بود.

در ادامه سه مجری به 17 سال همکاری خود اشاره کرده و کلیپی از به یادماندنی ترین اتفاقات رخ داده در طول این مدت پخش شد.

احساسات سه مجری و پخش این کلیپ به نحوی بود که حضار نیز تحت تاثیر قرار گرفته و همه بر این تصور بودند که دیگر خبری از گرند تور نخواهد بود. اما با خبرهای خوبی که کلارکسون، هموند و مِی دادند، جو به نوعی عوض شد.

The.Grand.Tour (4)

به گفته جیمز می هم آمازون و هم سه مجری به ادامه همکاری ها علاقه مند بوده و مجموعه گرند تور کماکان تولید خواهد شد، ولی به شکلی دیگر. کلارکسون نیز افزود این خداحافظی در واقع وداع با استودیو و حضار بوده و از این به بعد گرند تور در قالب قسمت های ویژه (Special) و سفر به نقاط مختلف جهان به حیات خود ادامه می دهد.

این حرف های کلارکسون با توئیت چند وقت پیش آمازون و گزارش اخیر نشریه The Sun مطابقت دارد. با این حساب از این به بعد باید به گشت و گذار سه مجری شوخ طبع در جاده ها و مناطق جغرافیایی مختلف عادت کنیم. روشن است که در این حالت به احتمال زیاد دیگر خبری از پیست معروف برنامه، بررسی ها و صحنه های هیجان انگیز نخواهد بود.

نظر شما درباره برچیده شدن استودیوی گرند تور و گشت و گذار در قالب قسمت های ویژه چیست؟ آیا به عنوان مخاطب برنامه با این روند موافقید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

    آخرش یکم دیرتر میگفت که همچنان ادامه میدیم با سفرهای جاده ای ، بغضم داشت شکوفا می شد برای ترکیدن و آبغوره -))))
    خیالم راحت شد ?

  • danial zivdar
    danial zivdar | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

    بهترین ترکیب سه مجری بغض گلموگ رفته

  • Nima Sebghatollahi
    Nima Sebghatollahi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

    هعی نمیدونم چه حکمتیه که ما هر مجریی رو که دوست داریم یا از برنامش بیرونش میکنن یا خودشون میرن
    مثل عادل و این سه تا
    فقط یه ارزو میکنم و اون هم اینه که این سه مجری قبل از اتمام فعالیتشون در تلویزیون حتما یه بار بیان ایران
    همین.

  • Milady
    Milady | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

    من کاملا موافقم اسپیشل ها فوق العاده هستند.تو چادر فقط چرت و پرت حرف میزدنند

    • Sadra.Z
      Sadra.Z | ۸ آذر ۱۳۹۹

      چندین دیس‌لایک، بدون حتی 1 عدد لایک... خدش جواب شما رو میده!
      تنها حالتی که ممکنه قبول کنم حرفتون رو، اینه که دوبله ببینید و وقتیم تلاش کنید از انگلیسیش لذت ببرین، اطلاعات کمتون از زبان انگلیسی اجازه نده! در غیر این صورت... اونا چرت و پرت نمیگن؛ شما مطالب رو نمیگیری، دوست عزیز!

  • mehrdad_eblis
    mehrdad_eblis | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

    من که خودم این اخریا قسمت ها رو میزدم جلو ولی یک لحظه اسپشیال ها رو از دست نمیدادم به نظرم کار خوبی کردن واقعا اسپشیال هاشون حرف نداره

    • Sadra.Z
      Sadra.Z | ۸ آذر ۱۳۹۹

      واسه لذت بردن از سایر قسمت‌ها، باید از رخداد های روز جهان به خصوص در زمینۀ اتومبیل و کمی کارای معمول و سنتی بعضی اروپایی ها مطلع باشین و به انگلیسی مسلط‌تر بشین!
      مشکل از بد بودن سایر قسمتا نیست؛ مشکل اینه که ما بعضیاشونو نمیفهمیم (خود منم وقتی کم‌سن‌وسال‌تر بودم، متوجه حرفاشون نمیشدم)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی