ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو
تکنولوژی

اتمام موجودی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو تنها در ۱۰ ثانیه

پرچمدارهای قدرتمند هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو توجهات بسیاری را به خود جلب کرده اند تا جایی که پیش فروش ده ها هزار دستگاه از آنها تنها در ده ثانیه به پایان رسیده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

پرچمدارهای قدرتمند هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو توجهات بسیاری را به خود جلب کرده اند تا جایی که پیش فروش ده ها هزار دستگاه از آنها تنها در ده ثانیه به پایان رسیده است.

هواوی این پیش فروش را از طریق سایت VMall خود صورت داده و ظاهرا از همین طریق ۲۰۰ میلیون یوان (معادل ۲۹.۸ میلیون دلار) درآمد کسب کرده است. طی این پیش فروش نسخه های مختلفی از پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو ارائه شده که تعداد آنها بین ۳۰ تا ۵۰ هزار دستگاه تخمین زده می شود.

در این فروش ویژه قیمت پی ۳۰ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم ۷۱۴ دلار و قوی ترین نسخه پی ۳۰ پرو نیز ۱۰۱۳ در نظر گرفته شده. نکته جالب اینجاست که هواوی به ۳ هزار نفر اول تنها یک مونوپاد هدیه داده که امتیاز چندان خاصی به نظر نمی رسد. با توجه به قیمت نسبتا بالای این دو پرچمدار قدرتمند، استقبال گسترده چینی ها از آن جالب توجه به نظر می رسد.

کمپانی چینی سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ خود ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرد تا پس از سامسونگ و اپل در رده سوم بزرگترین فروشنده موبایل قرار گرفت. این کمپانی امسال عزم خود را برای پایین کشیدن سامسونگ از اریکه قدرت جزم کرده اما به خاطر عدم مشارکت با اپراتورهای برجسته آمریکایی بعید به نظر می رسد که در بازار پر رونق آمریکا نقش مهمی ایفا کند.

با این حال این مساله بر تصمیم آنها برای در اختیار گرفتن سهم بیشتری از بازار تاثیر چندانی نداشته و آنها با عرضه موبایل های قدرتمند در سطح پرچمدارها از یک سو و معرفی مدل های میان رده از سوی دیگر؛ به دنبال حضور پررنگ در تمامی سطوح بازار موبایل هستند.

 

تماشا کنید: جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو به گوشی پرچمدار هواوی پی ۳۰ پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸

    و برای ما ایرانی ها ارزو

مطالب پیشنهادی