ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتلفیلد بعدی احتمالاً Bad Company 3 خواهد بود

بازی Battlefield: Bad Company 2 در سال 2010 عرضه شد و از آن زمان تاکنون، بارها شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه سوم سری Bad Company در فضای مجازی منتشر شد. طبق شایعه جدید، نسخه‌ ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

بازی Battlefield: Bad Company 2 در سال 2010 عرضه شد و از آن زمان تاکنون، بارها شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه سوم سری Bad Company در فضای مجازی منتشر شد. طبق شایعه جدید، نسخه‌ جدید بتلفیلد هم اکنون مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد تا در سال 2020 برای کنسول‌های نسل بعد عرضه شود.

یکی از استودیوهای بازی سازی اروپایی در دسامبر سال گذشته میلادی پستی را در وبسایت Pastebin منتشر کرد که به تازگی مورد توجه طرفداران سری بتلفیلد قرار گرفته است. استودیو نامبرده در این پست ادعا کرده که هم اکنون در حال کار روی یک عنوان برای پلی استیشن 5 است. این استودیو در ادامه اضافه کرد محصول جدید آن‌ها Battlefield: Bad Company 3 بوده و قرار است یکی از عناوین زمان عرضه کنسول نسل بعدی سونی باشد.

متاسفانه این استودیو ثرد پارتی هیچ گونه مدرکی را برای اثبات ادعای خود مطرح نکرده است. علاوه بر این، استودیو دایس که وظیفه ساخت نسخه‌های مختلف سری بتلفیلد را بر عهده دارد، در سال‌های اخیر هیچ تمایلی برای ساخت Battlefield: Bad Company 3 نشان نداده است. همچنین نباید فراموش کرد که هر سال شایعه انتشار این بازی در فضای مجازی منتشر می‌شود اما در نهایت نسخه‌‌ای کاملاً متفاوت سر از بازار در می‌آورد.

بتلفیلد

از زمانی که الکترونیک آرتز حقوق سری بازی‌های Star Wars را به صورت انحصاری بدست آورد، شاهد این هستیم که به نوبت نسخه‌ای این سری یا بتلفیلد روانه بازار می‌شود. در سال گذشته میلادی بازی Battlefield V عرضه شد و امسال نیز شاهد انتشار Star Wars Jedi: Fallen Order خواهیم بود. اگر الکترونیک آرتز به دنبال حفظ این رویه باشد، احتمالاً در سال 2020 میلادی، سالی که شایعه به آن اشاره دارد، نسخه‌ جدید بتلفیلد منتشر می‌شود.

اخیر ترین ساخته استودیو دایس، یعنی بازی Battlefield V علی‌رغم کیفیت بالا درگیر حاشیه‌های فراوان شد و در نهایت آنطور که باید و شاید نتوانست در زمینه فروش از پس انتظارات بر بیاید. از آن‌جایی که طرفداران سال‌هاست منتظر عرضه Battlefield: Bad Company 3 هستند، شاید عرضه آن بتواند بار دیگر طرفداران را برای خرید نسخه جدید بتلفیلد متقاعد کند.

در نهایت، تاکید می‌کنیم که انتشار Battlefield: Bad Company 3 در سال 2020 تنها یک ادعا از سوی یک استودیو ثرد پارتی بوده و باید تا واکنشی رسمی از سوی الکترونیک آرتز یا دایس منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی