ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

ندا طباطبایی جایزه تاثیرگذارترین زن سال سیلیکون ولی را گرفت

به تازگی مجله کسب و کاری سیلیکون ولی (Silicon Valley Business Journal) اعلام کرده که ندا طباطبایی برنده‌ تاثیرگذارترین زن سال ۲۰۱۹ میلادی به شمار می‌رود و قرار است ۲۶ اردیبهشت ماه، این جایزه طی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

به تازگی مجله کسب و کاری سیلیکون ولی (Silicon Valley Business Journal) اعلام کرده که ندا طباطبایی برنده‌ تاثیرگذارترین زن سال ۲۰۱۹ میلادی به شمار می‌رود و قرار است ۲۶ اردیبهشت ماه، این جایزه طی مراسم باشکوهی به وی اهدا گردد.

این مجله سالانه به تقدیر از ۱۰۰ زن تاثیرگذار در سیلیکون ولی می‌پردازد اما اینبار نوبت به زن ایرانی تبار و نایب رییس یک تیم ورزشی رسیده تا این جایزه را از آن خود کند.

ندا طباطبایی کیست؟

ندا طباطبایی

ندا طباطبایی در واقع یک دختر متولد ایران است که در کودکی همراه خانواده‌اش به کانادا سفر کرده و موفق شده لیسانس خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه تورنتو بگیرد.

پس از آن طباطبایی در همین رشته شروع به فعالیت کرد و یکی یکی پله‌های ترقی را سپری نمود تا به سمت نایب رئیس هوش تجاری تیم هاکی رو یخ سن خوزه شارکز دربیاید.

ندا طباطبایی چگونه جایزه تاثیرگذارترین زن سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرد؟

ندا طباطبایی

این خانم ایرانی تبار در واقع چهارمین فصل همکاری خود در این تیم را سپری می‌کند و تلاش‌های او در زمینه توسعه، پیاده سازی و رهبری استراتژی های نوآورانه در کسب و کار کلی این تیم به بار نشسته است.

گزارشات حاکی از آن است که طباطبایی چند سال دیتا و بازخورد طرفداران را ثبت کرده و سپس تصمیم گرفته آرام آرام، استراتژی کسب و کار این تیم را بر پایه تحلیل دیتای موجود طراحی کند.

به همین منظور تکنولوژی جدیدی در اختیار تیم فروش شارکز قرار گرفته که به آنها اجازه می‌دهد، خدمات بهتر و دقیقتری به مشتری ارائه دهند. علاوه بر این، طباطبایی یک سیستم قیمت گذاری پویا برای محصولات این تیم طراحی کرده که با توجه به میزان عرضه و تقاضا، قیمت‌ها را بهتر تنظیم می‌کند. بدین ترتیب تیم هاکی روی یخ سن خوزه شارکز موفق شده که طرفداران زیادی را به خریدن محصولاتش جلب کند و در این زمینه رکوردهای موجود را بشکند.

برنامه ندا طباطبایی پس از این جایزه چه خواهد بود؟

ندا طباطبایی

طباطبایی قصد دارد که به مسئولیت‌های خود در این سمت ادامه دهد تا بتواند کسب و کار تیم خود را بیشتر از گذشته بهبود بخشد. تمرکز وی روی رضایت کاربر و تحلیل دیتای بازخورد کاربر نشان می‌دهد که استراتژی‌های وی محدود به یک موقیعت زمانی خاص نیست و در صورت تغییر در بازار نیز می‌تواند مفید باشد.

علاوه بر این طباطبایی هنوز به عضویت خود در سازمان‌های غیر انتفاعی و خیریه‌ای نظیر بنیاد شارکز، WiST (زنان حاضر در تکنولوژی ورزشی) و ... ادامه خواهد داد. ضمناً مثل چند سال گذشته در همایش‌های مختلف سخنرانی هایی خواهد کرد تا بر اهمیت تحلیل دیتای بازخورد تاکید کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

    یاد شیرین عبادی افتادم... دموده شده اون.... الان رسیده به الگو سازی تو شرکت های فناوری

مطالب پیشنهادی