ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چه کسی روی تخت آهنین می‌نشیند؟ با Reigns Game of Thrones خودتان مشخص کنید

۵۹۵ روز از پخش آخرین قسمت فصل هفتم بازی تاج و تخت می‌گذرد و حالا تنها پنج قسمت دیگر مانده تا این ماراتن ده ساله به پایان برسد؛ امروز افتتاحیه فصل هشتم پخش شد و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

۵۹۵ روز از پخش آخرین قسمت فصل هفتم بازی تاج و تخت می‌گذرد و حالا تنها پنج قسمت دیگر مانده تا این ماراتن ده ساله به پایان برسد؛ امروز افتتاحیه فصل هشتم پخش شد و اگر تاخیری در کار نباشد، کمتر از دو ماه دیگر در همین ساعت‌ها داریم پیرامون پایان‌بندی سریال و سرنوشت شخصیت‌ها حرف می‌زنیم.

بازی Reigns Game of Thrones سال گذشته منتشر شد و توانست جایزه‌های گوناگونی به دست بیاورد

مشخصا پنج هفته نسبت به ۵۹۵ روز زمان خیلی کمتری است ولی HBO آن‌قدر انتظارات را بالا برده که همین انتظار هفتگی برای پخش قسمت بعدی نیز خودش می‌تواند عذاب‌آور باشد. اگر شما هم جزو این دسته هستید، Reigns Game of Thrones توانایی این را دارد تا عطش‌تان را کمتر کند. اثری که پایان داستان تاج و تخت را به خود بازیکن واگذار می‌کند.

Reigns Game of Thrones ترکیبی از اتفاقات بازی تاج و تخت و قوانین سری Reigns است. در دو قسمت اول Reigns نقش شخص اول مملکت به بازیکن داده می‌شد و او باید با تصمیم‌های درست کشورش را به سمت بهبود هل می‌داد. نسخه Game of Thrones دقیقا همین روند را پیش گرفته، با این تفاوت که حالا به وستروس قدم می‌گذارید و بازی روی یک شخصیت تمرکز ندارد.

داستان سومین قسمت از Reigns در واقع از نگاه ملیساندرا روایت می‌شود. او در آتش آینده وستروس را با حضور پادشاهان و ملکه‌های مختلف پیشبینی می‌کند؛ اگر دنریس روی تخت بنشیند چه اتفاقی میافتد؟ اگر جان اسنو به تاج و تخت برسد، هفت پادشاهی چه سرنوشتی خواهد داشت؟ اگر سانسا یا آریا شانس رسیدن به تخت آهنین را داشته باشند، می‌توانند ارتش مردگان را شکست بدهند؟

بازی برپایه همین «اگرها» ساخته شده و اینکه پیشبینی‌ها چگونه رقم می‌خورند را بازیکن مشخص می‌کند. در بازی هشت کاراکتر از دنیای گیم آو ترونز حضور دارند و هر بار در نقش یکی از آن‌ها باید روی تخت آهنین بنشینید. حالا به عنوان ملکه یا پادشاه یک وظیفه مهم دارید؛ با تصمیماتی که می‌گیرید، متحدین بیشتری به دست بیاورید تا در رویارویی با ارتش مردگان شکست نخورید.

مشابه قسمت‌های پیشین Reigns، این تصمیمات در قالب کارت‌ها گرفته می‌شوند. در طول بازی شخصیت‌ها درخواست‌هایی از بازیکن می‌کنند و با انتخاب یکی از کارت‌ها می‌توان به آن‌ها جواب مثبت داده یا ردشان کرد؛ در بازی همین پاسخ‌ درخواست‌ها داستان را پیش می‌برد.

هر شخصیت دارای خط داستانی منحصر به فرد خودش است

به‌ظاهر آن‌قدرها درگیرکننده نیست ولی حضور دو عنصر باعث شده تا این کار ساده استرس خودش را داشته باشد. یکی از آن‌ها به تاثیری است که تصمیم‌ها روی داستان می‌گذارند. در بازی چهار فاکتور ثروت، محبوبیت بین مردم، ارتباط با مذهب و قدرت نظامی مهمترین نقش را در داشتن یک سلطنت پایدار ایفا می‌کنند.

اگر انتخاب‌هایتان توازن بین این چهار فاکتور را به‌هم بزند، شاید قبل از اینکه سر و کله پادشاه شب و ارتشش پیدا بشود، تخت آهنین را از دست بدهید. نکته دوم به روند جذاب داستان برمی‌گردد، بازی با اتفاقات غیرمنتظره و قرار دادن مخاطب در تنگنا توانسته همین بله و خیر گفتن‌ها به درخواست‌ها را نیز سرگرم‌کننده کند.

بازی گیم اف ترونز
به‌خاطر تمرکز زیاد روی دیالوگ‌ها، پیش‌نیاز تجربه بازی زبان انگلیسی نسبتا خوب است.

چیزی که سریال بازی تاج و تخت را به اثری جذاب تبدیل کرده، فارغ از صحنه‌های پرهزینه و جنگ‌های بزرگش روابط پیچیده بین کاراکترها و گروه‌های مختلف است. نسبت به بقیه بازی‌هایی که تاکنون از روی این سریال ساخته شده‌اند، Reigns Game of Thrones خیلی بهتر توانسته این ویژگی را به نمایش بگذارد.

در Reigns Game of Thrones هر اتفاقی ممکن است بیافتد، احتمال دارد سانسا با جیمی لنیستر ازدواج کند یا آریا با استفاده از چهره یک شخص دیگر به تاج و تخت بنشیند. البته در ابتدا تنها دنریس را می‌توانید انتخاب کنید ولی با پیشروی شخصیت‌های بعدی فعال می‌شوند.

Reigns Game of Thrones

Reigns Game of Thrones

سازنده: Devolver Digital قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 225.6 / 106 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی