ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین آنر 20
تکنولوژی

زمان معرفی آنر 20 مشخص شد؛ احتمال مجهز شدن گوشی پرچمدار به دوربین 4 گانه

گوشی های سری آنر 20 رسماً در 31 اردیبهشت در لندن معرفی می شوند. به طور معمول هر ساله تنها 2 تا 3 ماه بعد از رونمایی از گوشی های پرچمدار هواوی، آنر هم از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۲۸

گوشی های سری آنر 20 رسماً در 31 اردیبهشت در لندن معرفی می شوند.

به طور معمول هر ساله تنها 2 تا 3 ماه بعد از رونمایی از گوشی های پرچمدار هواوی، آنر هم از جدیدترین های خود رونمایی می کند. در پوستری که خبر از رونمایی از این گوشی می دهد عبارتی شامل تعدادی عدد 4 به چشم می خورد. در صورتی که حاصل را حساب کنید به عدد 521 می رسید که ظاهراً اشاره به 21 ماه مه سال جاری، یعنی روز رونمایی از این گوشی دارد. اما منظور آنر از تکرار و تأکید بر عدد 4 چیست؟

یکی از اولین احتمالات می تواند اشاره به دوربین اصلی 4 گانه این پرچمدار مشابه با هواوی پی 30 پرو باشد. در این صورت به احتمال زیاد مشخصات این دو گوشی تشابهات فراوانی خواهد داشت. البته باید اشاره کرد که پیش از این گمانه زنی شده بود که آنر 20 دوربین سه گانه دارد، ولی شاید در نهایت این حدس درست نباشد.

آنر 20

تصویر پوستر دیگری اشاره به «capturewonder#» دارد که تأکید بر عکس برداری را القا می کند. به این ترتیب جای تعجبی ندارد اگر آنر 20 با دوربین اصلی 4 گانه همراه شود. از این پوستر می توان این گونه برداشت کرد که به عقیده آنر، گوشی پرچمدار آتی در تصویر برداری در شب هم قدرتمند ظاهر خواهد شد.

اما عدد 4 شاید اشاره به 4 مدل از این گوشی داشته باشد که قرار است آخر اردیبهشت ماه معرفی شود. با توجه به عبارت «Honor 20 Series» به نظر می رسد با بیشتر از یک گوشی طرف هستیم؛ شاید آنر 20، آنر 20 پرو، آنر 20 لایت و یک مدل 5G.

گمان می رود این گوشی برخی از خصوصیات پرچمداران هواوی را به ارث ببرد. چیپست احتمالاً کایرین 980 خواهد بود و نمایشگر از بردیگی در بالا و حاشیه های باریک بهره خواهد برد. اگر یک مدل پرو هم معرفی شود، احتمالاً به دلیل قیمت ارزان تر (در مقایسه با پرچمداران هواوی) فاقد نمایشگر با لبه های خمیده خواهد بود.

علاوه بر این پوستری که اخیراً منتشر شده خبر از معرفی آنر 20i در 28 فروردین ماه می دهد تا اولین از سری آنر 20 باشد. گمان می رود این گوشی به دوربین اصلی سه گانه در کنار دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته در بردیگی نمایشگر و چیپست کایرین 710 مجهز باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی