ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازدید جاویدنیا از اسنپ
تکنولوژی

معاون دادستان کل کشور: نوآوری‌هایی مانند اسنپ تاثیر زیادی بر اشتغالزایی دارد

روز گذشته «جواد جاویدنیا» معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در بازدید از شرکت اسنپ، فضای مجازی را فرصت بکری برای اقتصاد کشور دانست و اشاره کرد که نوآوری‌هایی مانند سامانه اسنپ می‌تواند ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۷

روز گذشته «جواد جاویدنیا» معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در بازدید از شرکت اسنپ، فضای مجازی را فرصت بکری برای اقتصاد کشور دانست و اشاره کرد که نوآوری‌هایی مانند سامانه اسنپ می‌تواند تاثیر زیادی بر اشتغالزایی در این فضا داشته باشد.

در این بازدید «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ ضمن اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی این سامانه در سال گذشته و ایجاد صدها هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم، آمارهایی از رشد شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنت ایران ارائه کرد. همچنین موضوعاتی از جمله چالش‌های پیش روی سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل مانند اصرار شهرداری‌ها بر خلق مجوز جدید و تحمیل هزینه بر این سامانه‌ها، لزوم برخورد قانونی و جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای با کسب‌وکارها در این جلسه مطرح شد.

بازدید جاویدنیا از اسنپ

معاون فضای مجازی دادستان کل کشور با اشاره به نام‌گذاری سال جاری تحت عنوان سال «رونق تولید» توسط مقام معظم رهبری، درباره تاثیر اسنپ در این حوزه گفت:

«‌فضای مجازی فرصت بکری است که منافع زیادی برای اقتصاد کشور در آن نهفته است. با انجام نوآوری‌هایی مانند سامانه اسنپ می‌توان در زمینه پیشرفت کشور و اشتغال گام‌های موثری در این فضا برداشت. اگر نگاه‌ها به این عرصه عوض شود و منفعت‌طلبی‌های شخصی، بخشی‌نگری و برخوردهای سلیقه‌ای با کسب‌و‌کارها کنار گذاشته شود می‌توان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور اقدامات موثری انجام داد.»

همچنین ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، با اشاره به نامه دادستانی مبنی بر قانونی بودن فعالیت سامانه‌های هوشمند حمل‌و‌نقل در سراسر ایران، از کاهش مشکلات اسنپ در برخی از شهرها خبر داد.

جواد جاویدنیا ضمن تاکید مجدد بر وظیفه کسب‌و‌کارهای نوین در صیانت از حریم خصوصی و رعایت اصل ۲۵ قانون اساسی، در زمینه حل قانونی مشکلات مالیاتی استارتاپ‌ها قول همکاری داد. در پایان این دیدار، سرپرست معاونت فضای مجازی دادستان کل کشور با هیات همراه خود از بخش‌های مختلف اسنپ و سایر شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنت ایران بازدید به عمل آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Digik
    Digik | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    مسافر کشی هم شد اشتغال
    مهندسا بشتابید

  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

    اسنپ نوآوریه یا یه کپی بدون 100% از سرویس‌های جهانی مثل اوبر؟
    البته خودم از اسنپ راضیم و خیلی هم خوبه که این همه اشتغالزایی کرده ولی اسم نوآوری رو نباید روش گذاشت.

مطالب پیشنهادی