ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

صفحه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در فروشگاه مایکروسافت با اطلاعات جدیدی در مورد گیم‌پلی این عنوان به‌روز شده است. بر اساس این اطلاعات، در حال حاضر می‌دانیم مبارزه با استفاده از شمشیرهای نوری ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

صفحه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در فروشگاه مایکروسافت با اطلاعات جدیدی در مورد گیم‌پلی این عنوان به‌روز شده است.

بر اساس این اطلاعات، در حال حاضر می‌دانیم مبارزه با استفاده از شمشیرهای نوری معروف سری جنگ ستارگان یکی از بخش‌های مهم گیم‌پلی این عنوان را تشکیل خواهد داد. ظاهرا نبردهای درون بازی شباهت زیادی به آن چه که پیش از این در فیلم‌های جنگ ستارگان مشاهده‌ کرده‌ایم دارند.

بنابراین، باید منتظر المان‌هایی نظیر جاخالی دادن و دفاع کردن ضربه حریف در Star Wars Jedi: Fallen Order باشیم. همچنین با گذر زمان و طی شدن مراحل، شخصیت اصلی بازی به توانایی‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهد کرد. در ضمن، این احتمال وجود دارد که سیستم مبارزات بازی شباهت زیادی به سری سولز و Sekiro: Shadow Die Twice داشته باشد. البته این امکان هم وجود دارد که با سیستمی شبیه به مبارزات Battlefront 2 طرف باشیم.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order
داستان این عنوان بین دو فیلم Revenge of the Sith و A New Hope جریان دارد و ما به عنوان قهرمان بازی کنترل یک جدای تازه‌کار را بر عهده خواهیم گرفت.

جدا از این موضوع اخیرا جیسون شریر، دبیر خبر سایت کوتاکو اعلام کرده که ریسپاون برای ساخت Star Wars Jedi: Fallen از موتور آنریل انجین 4 استفاده می‌کند و در صورت موفقیت این بازی، الکترونیک آرتز قانون اجبار تمام استودیوهایش به استفاده از موتور بازی‌سازی فراست‌بایت را تغییر خواهد داد. همچنین بر اساس اعلام رسمی سازندگان بازی در استودیو Respwan Entertainment، در این عنوان خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بخش چند نفره نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر از بخش‌داستانی و مشاهده گیم‌پلی بازی باید تا کنفرانس الکترونیک آرتز در رویداد E3 2019 منتظر بمانیم.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در ضمن، پیشنهاد می‌کنم اولین تریلر داستانی این عنوان را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی