ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A2 Core
تکنولوژی

گلکسی A2 Core سامسونگ معرفی شد؛ گوشی اقتصادی 76 دلاری با اندروید 9.0

سامسونگ از گوشی اقتصادی گلکسی A2 Core رونمایی کرده که از اندروید 9.0 نسخه گو بهره می برد. گلکسی A2 Core را می توان به عنوان جایگزینی برای گلکسی J2 Core که در سال گذشته رونمایی شد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۸

سامسونگ از گوشی اقتصادی گلکسی A2 Core رونمایی کرده که از اندروید 9.0 نسخه گو بهره می برد.

گلکسی A2 Core را می توان به عنوان جایگزینی برای گلکسی J2 Core که در سال گذشته رونمایی شد در نظر گرفت. نمایشگر گوشی جدید 5 اینچی و از نوع LCD است که با استانداردهای امروزی کوچک به حساب می آید. رزولوشن 540 در 960 پیکسلی هم شاید آنچنان با کیفیت به نظر نرسد اما در عوض فشار کاری چندانی به چیپست گوشی وارد نمی کند.

گلکسی A2 Core

گلکسی A2 Core به چیپست 14 نانومتری اگزینوس 7870 مجهز شده که از 8 هسته پردازشی به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP1 بهره می برد. از آنجایی که این گوشی، اقتصادی است نباید انتظار میزان رم و حافظه داخلی بالایی از آن داشته باشید. سامسونگ برای گلکسی A2 Core یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته و البته از درگاه میکرو اس دی (با قابلیت پشتیبانی تا 256 گیگابایت) هم بهره می برد.

دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی f1.9 است و دوربین سلفی هم رزولوشن مشابهی دارد. در بدنه گوشی هیچ خبری از بریدگی نمایشگر یا ظاهر مدرنی نیست و در عوض شاهد حاشیه های بزرگ در بالا و پایین نمایشگر هستیم. با این حال قیمت ارزان، این طراحی را توجیه می کند.

گلکسی A2 Core

گلکسی A2 Core سامسونگ از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و به وای فای b/g/n، بلوتوث 4.2LE، رادیوی FM و درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است. ظرفیت باتری هم 2600 میلی آمپر ساعت است که با توجه به مشخصات گوشی، انتظار می رود دوام قابل قبولی داشته باشد.

ابعاد گوشی اقتصادی سامسونگ 141.6 در 71 میلی متر ضخامت 9.1 میلی متر و وزنش 142 گرم است. گلکسی A2 Core با قیمتی معادل با 76 دلار روانه بازار شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Mousazadeh
    Hamid Mousazadeh | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    من redmi 6a شیایومی رو ترجیح میدم

مطالب پیشنهادی