ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Forza Street معرفی و عرضه شد [تماشا کنید]

شایعات در مورد نسخه بعدی فورتزا درست از آب در آمد و ساعاتی پیش مایکروسافت رسما بازی Forza Street را برای ویندوز 10 عرضه کرد. در تریلری که از بازی Forza Street منتشر شده، شاهد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

شایعات در مورد نسخه بعدی فورتزا درست از آب در آمد و ساعاتی پیش مایکروسافت رسما بازی Forza Street را برای ویندوز 10 عرضه کرد.

در تریلری که از بازی Forza Street منتشر شده، شاهد مسابقات شبانه اتوموبیل سواری هستیم. شما می‌توانید ماشین‌ها مختلفی را خریداری کرده و آن‌ها را در بخش‌های مختلفی تقویت کنی. همچنین دو نوع واحد پولی جداگانه برای بازی در نظر گرفته شده که هر کدام از آن‌ها کاربردهای جداگانه‌ای خواهند داشت.

به طور کلی، گیم‌پلی فورتزا استریت به چیزی که پیش از این در عناوین آرکید ریسینگ دیده‌ایم شباهت داشته و فضای کلی آن بیشتر از قسمت‌های پیشین فورتزا با سری آسفالت و دیگر فرنچایز‌های شناخته شده موبایلی این سبک همخوانی دارد.

در ابتدای تریلر معرفی این بازی، لوگوی ایکس باکس دیده می‌شود اما این عنوان برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی اندروید، iOS و ویندوز 10 در نظر گرفته شده است. ظاهرا مایکروسافت قصد دارد برند ایکس باکس را به کنسول محدود نکرده و طی نسل آینده شاهد عرضه بازی‌های چند پلتفرمی بیشتری از سمت این کمپانی خواهیم بود. البته در حال حاضر تنها نسخه ویندوز 10 بازی در دسترس کاربران قرار گرفته و انتشاری برای عرضه فورتزا استریت روی اندروید و iOS در نظر گرفته نشده است.

از سال 2011، مایکروسافت هر سال نسخه جدیدی را از سری موفق فورتزا منتشر کرده است. نسخه‌های موتور اسپورت این فرنچایز به طور ویژه‌ای رو شبیه سازی رانندگی متمرکز بوده و عناوین سری هورایزن، تجربه ساده‌تری را از رانندگی ارائه می‌دهند. آخرین نسخه از این مجموعه، بازی Forza Horizon 4 بود که با ویژگی‌هایی نظیر چرخه آب و هوایی هوشمند توانست توجه عده زیادی از علاقه‌مندان به سبک ریسینگ را به خود جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    ای بابا اینم مثل بقیه بازی های موبایل هست من خودم همه بازی موبایل رو بازی میکنم و واقعا از فورزا بیشتر توقع داشتم بازی کاملا تو شب انجام میشه و مسیر های تنگ و کوتاه رو داره خوب اینکه اصلا فورزا نیست بیشتر شده NFS NO LIMITS اینطور که معلوم هست باید صبر کنیم بازی پراجکت گو بیاد ببینم اون چیکار میکنه

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    اوف بریم برا دانلودش. دمت گرم

مطالب پیشنهادی