ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از لپتاپ‌های جدید با پردازنده اینتل vPro رونمایی کرد

اچ پی از لپتاپ های جدید سری زدبوک و مدل های الیت بوک مجهز به پردازنده های نسل هشتم سری vPro اینتل رونمایی کرده است. پردازنده های نسل هشتم سری vPro اینتل اینتل اخیراً از نسل هشتم ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۰

اچ پی از لپتاپ های جدید سری زدبوک و مدل های الیت بوک مجهز به پردازنده های نسل هشتم سری vPro اینتل رونمایی کرده است.

پردازنده های نسل هشتم سری vPro اینتل

اینتل اخیراً از نسل هشتم پردازنده های سری vPro ویژه دستگاه های قابل حمل رونمایی کرده که نوید کارایی بالاتر، شارژدهی باتری بیشتر در کنار پشتیبانی از وای فای 6 در لپتاپ ها را می دهد.

پردازنده های جدید اینتل بر اساس معماری ویسکی لیک تولید شده اند و به لطف «تکنولوژی سپر سخت افزاری» (Hardware Shield technology) از دستگاه در مقابل حملاتی که فرم ویر ها را تحت تأثیر قرار می دهد، محافظت می کنند. با استفاده از این فناوری از اجرا شدن سیستم عامل روی سخت افزار قانونی اطمینان حاصل می شود و در عین حال به سیستم عامل امکان اجرا کردن سیاست های امنیتی پیچیده تر را می دهد.

اچ پی زدبوک 14u

بنا بر ادعای اینتل دستگاه هایی که به پردازده نسل هشتم موبایل اینتل vPro مجهز می شوند حتی در حالتی که به شارژر وصل نیستند نیز هیچ افت کارایی را تجربه نخواهند کرد. علاوه بر این گفته شده که در مقایسه با یک کامپیوتر شخصی 3 سال پیش پردازنده Core vPro i7-8665U نسل هشتم تا 65 درصد کارایی کلی بالاتری را ارائه می دهد و دوام باتری دستگاه های مجهز به آن هم تا 11 ساعت خواهد بود.

اچ پی زدبوک 14u و زدبوک 15u

لپتاپ های جدید اچ پی به طور ویژه برای استفاده های کاری طراحی شده اند. همان طور که از اسم این دو مدل بر می آید یکی به نمایشگر 14 اینچی و دیگری به نمایشگری 15.6 اینچی مجهز شده است. هر دو مدل از پردازنده های چهار هسته ای Core i7 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز، 32 گیگابایت رم و کارت گرافیک رادئون پرو WX3200 بهره می برند. اچ پی زدبوک 14u لقب باریک ترین ورک استیشن کاری را به همراه می کشد و تنها 1.8 سانتی متر ضخامت دارد. البته باید اشاره کرد که با این ضخامت در بین لپتاپ های دیگر چندان هم باریک به حساب نمی آید.

اچ پی زدبوک 14u
اچ پی زدبوک 14u

با روشنایی 600 نیتی نمایشگر 4K اچ پی زدبوک 14u حتی در محیط های بیرونی هم امکان کار با دستگاه را خواهید داشت و البته اگر به نمایشگری با رزولوشن 1080p برای این لپتاپ راضی باشید می توانید از روشنایی 950 نیتی لذت ببرید. مدل 15u اما حداکثر روشنایی 700 نیت با رزولوشن 1080p را ارائه می کند.

مدل های جدید اچ پی الیت بوک

مدل های دیگری که برای استفاده های کاری روزانه ارائه شده اند هم شامل الیت بوک 830 با نمایشگر 13 اینچی، الیت بوک 840 با نمایشگر 14 اینچی و الیت بوک 850 با نمایشگر 15 اینچی هستند که همگی در مدل هایی مجهز به پردازنده های اخیر اینتل ارائه می شوند. علاوه بر این امکان سفارش مدل هایی مجهزبه کارت گرافیک های رادئون RX 550 در دو مدل بزرگتر فراهم شده است.

اچ پی زدبوک 14u
اچ پی الیت بوک 850

در این مدل ها روشنایی  نمایشگر به 1000 نیت می رسد و با استفاده از قابلیت کاهش مصرف انرژی نمایشگر LCD دوام باتری تا 18 ساعت افزایش پیدا می کند. برخی از مدل ها با شبکه های مخابراتی LTE گیگابیتی سازگار هستند. در نهایت برای افرادی که به دستگاه های هیبریدی علاقه دارند مدل به روز شده الیت بوک X360 830 با نمایشگر 13.3 اینچی عرضه شده که البته فاقد نمایشگر فوق روشن و کارت گرافیک اختصاصی است.

مدل های زدبوک از 6 خرداد با قیمتی نا مشخص روانه بازار می شوند. الیت بوک 830، 840 و 850 هم در اردیبهشت تا خرداد عرضه خواهند شد. مدل مجهز به نمایشگر 360 درجه الیت بوک 830  هم در خرداد ماه در کنار نمایشگر 429 دلاری الیت دیسپلی E324q با پنل 31.5 اینچی و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل به بازار می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی