ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Brainilis
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Brainilis؛ بازی نابغه‌ها

بعضی دانشمندان معتقدند که برای تقویت ذهن، باید فعالیت‌هایی را انتخاب کنید که از این چهار ویژگی پیروی کنند: چیز جدیدی به شما بیاموزند، چالش برانگیز باشند، روند پیشرفت تدریجی داشته و به شما بابت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

بعضی دانشمندان معتقدند که برای تقویت ذهن، باید فعالیت‌هایی را انتخاب کنید که از این چهار ویژگی پیروی کنند: چیز جدیدی به شما بیاموزند، چالش برانگیز باشند، روند پیشرفت تدریجی داشته و به شما بابت تلاشتان پاداش بدهند.

اپلیکیشن Brainilis تمام این چهار ویژگی را در خودش جمع‌آوری کرده؛ مجموعه‌ای از تست‌های منطق و دقت و حافظه و ریاضی که هم در تقویت مهارت‌های ذهنی مؤثرند و هم می‌توانند وقت‌هایی که کسل و بی حال هستید بسیار سرگرم‌کننده باشند.

Brainilis روی سوژه جدید و بکری دست نگذاشته. قبلا اپلیکیشن‌هایی مثل لوموسیتی و الویت امتحان خود در ژانر اپلیکیشن‌های Brain Training را به خوبی پس‌داده‌اند و شاید به خاطر امکانات فراوان، طرفداران بیشتری هم داشته باشند. اما اگر به دنبال اپلیکیشن ساده‌تر و جمع‌ و جورتری برای تقویت ذهن می‌گردید، Brainilis شاید بتواند نظرتان را جلب کند.

Brainilis

بازی‌های تقویت ذهن این اپ به چهار دسته منطق، دقت، حافظه و ریاضی تقسیم شده‌اند که هر کدام شامل چند مینی گیم با سه سطح آسان، متوسط و دشوار می‌شوند. هر کدام را هم می‌توانید در سه مُد مختلف تجربه کنید: Workout که چالشی روزانه از تمام مینی گیم‌هاست، Games که در حکم بازی آزادانه است و مُد Blitz که سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین بخش Brainilis به حساب می‌آید.

کمی که با چالش‌های ذهنی آن سر و کله بزنید، متوجه تفاوت‌های خوب این اپ با نمونه‌های مشابهش می‌شوید. Brainilis بازی‌های خاص خودش را دارد، و از طرف دیگر کاملا رایگان است و بابت خدمات خود از شما حق اشتراک طلب نمی‌کند. اما از سوی دیگر مشکلاتی هم دارد که باید با آن‌ها کنار بیایید.

مشکل اول چیزی نیست جز تبلیغاتی که در گوشه و کنار اپ (و گاهی به طور تمام صفحه) ظاهر می‌شوند. از سوی دیگر رابط کاربری اپلیکیشن هم چنگی به دل نمی‌زند و ابدا در حد و اندازه اپلیکیشنی مثل لوموسیتی نیست و به طور کلی می‌توان گفت که با ظاهر چندان جذابی روبرو نیستید. ضمنا اگر اهل رقابتید و دوست دارید رکوردهایتان را با دیگران مقایسه کنید، متأسفانه Brainilis این امکان را در نسخه رایگان به شما نمی‌دهد.

Brainilis

اما اگر نیمه پر لیوان را ببینیم، Brainilis تنوع خوبی از چالش‌های ذهنی را در خود جمع‌آوری کرده که بعضی‌هایشان (به خصوص بخش ریاضی) برای حل کردن واقعا به زحمت‌تان می‌اندازند. مثلا یکی از بازی‌های این بخش «مقایسه» عبارات ریاضی دو طرف یک مساوی است که در حین بازی، هم به خاطر سختی‌اش از آن متنفر بودم و هم به طرز بیمارگونه‌ای از گرفتار کردن ذهنم به آن لذت می‌بردم.

سایر بازی‌های Brainilis هم همین وضعیت را دارند و زمانی از آن‌ها لذت می‌برید که در درجات سختی بالا تجربه‌شان کنید. نکته خوب اینجاست که هیچ کدام از بازی‌ها برای اجرا به اینترنت وابسته نیستند و به صورت آفلاین هم ‌می‌توانید به هر کدام دسترسی داشته باشید.

Brainilis برای پلتفرم‌های آی او اس و اندروید منتشر شده و می‌توانید آن را از لینک‌های زیر به رایگان دانلود کنید. اگر دوست دارید مهارت‌های ذهنی‌تان را تقویت کنید، توصیه می‌کنیم تجربه این عنوان را از دست ندهید.

Brainilis

Brainilis

سازنده: appilis LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 57.1 / 3.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mj Kianiapp
    Mj Kianiapp | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    Peak رو حتما امتحان كنيد

مطالب پیشنهادی