ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مسدودسازی صفحات سپاه توسط اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام صفحات برخی فرماندهان فعلی و سابق سپاه پاسداران را مسدود کرد

اینستاگرام پس از عملیاتی شدن اقدام آمریکا بر ضد سپاه پاسداران و نامیدن تروریست بر این ارگان، از صبح امروز شروع به مسدودسازی صفحات اینستاگرامی برخی فرماندهان فعلی و سابق سپاه پاسداران کرده است. تا لحظه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۶

اینستاگرام پس از عملیاتی شدن اقدام آمریکا بر ضد سپاه پاسداران و نامیدن تروریست بر این ارگان، از صبح امروز شروع به مسدودسازی صفحات اینستاگرامی برخی فرماندهان فعلی و سابق سپاه پاسداران کرده است. تا لحظه مخابره این خبر صفحات سردار قاسم سلیمانی، صفحه منتسب به سپاه پاسداران، سرلشکر عزیز جعفری، محمدباقر قالیباف، سرلشکر باقری، سردار حاج سعید قاسمی و سردار موسی کمالی از دسترس خارج شده است.

گفتنی است صفحه سردار قاسم سلیمانی بیش از ۸۸۸ هزار دنبال کننده، صفحه منتسب به سپاه پاسداران بیش از ۳۹۲ هزار دنبال کننده، سرلشکر عزیز جعفری بیش از ۳۷۴ هزار دنبال کننده، محمدباقر قالیباف بیش از ۲۲۸ هزار دنبال کننده، سرلشکر باقری بیش از ۲۱۴ هزار دنبال کننده، سردار حاج سعید قاسمی بیش از ۱۴۰ هزار دنبال کننده، سید عزت الله ضرغامی بیش از 112 هزار دنبال کننده و سردار موسی کمالی نزدیک به ۲۵ هزار دنبال کننده داشتند.

مسدودسازی صفحات سپاه توسط اینستاگرام

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به این اتفاقات گفت:

«اینستاگرام با انسداد این صفحات نشان داد که در خدمت صهیونیسم و استکبار جهانی است چرا که این صفحات هیچ ارتباطی با خشونت نداشت. این یک نوع مبارزه است و انشاءالله این مبارزه را تا سرنگونی استکبار جهانی و صهیونیسم و برگزاری نماز جماعت در مسجدالاقصی ادامه خواهیم داد.»

«حسین الله کرم» از پیشکسوتان این سازمان و فعال سیاسی نیز در واکنش به این اقدام خواستار فیلتر شدن اینستاگرام شده است:

«شبکه های مجازی از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع ملت ایران سوء استفاده می کنند و لازم است که ما نیز در برابر این توطئه ها آماده بوده و اقدامات متقابل انجام دهیم. در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز است که این شبکه ها در حمایت از سپاه در کشور فیلتر شود.»

مسدودسازی صفحات سپاه توسط اینستاگرام

الله کرم با تاکید بر اینکه زمان فیلترینگ اینستاگرام فرارسیده است، گفت: ما باید در برابر توطئه مدیران اروپایی و آمریکایی شبکه های مجازی آمادگی لازم را داشته باشیم و می توانیم با فلیترینگ شبکه های مجازی معاند مانند اینستاگرام، اجازه ندهیم که آنها به هر شکلی که دوست دارند، عمل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (69 مورد)
  • Thirteen
    Thirteen | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    برمی‌گردیم به مثال اگ جنگ شهادت خوبه چرا فرزندان خودشون نمیرن؟
    و خیلی از این حرف ها که واسه مردم عادی میزنن ? مشکل اینه مردم عادی هر چی هم وطن فروش یا وطن پرست باشن حال روز مملکت ما خیلی فرقی نمیکنه (میکنه اما درحد نمایش) ، مشکل مسئولین خائن و وطن فروش هستن که نمیخان ما پیشرفت کنیم
    برنامه پایش که دیدین ? اگ ندیدین برین ببینین بعد بیاین راجب هم نظر بدین ?

  • جانی سینز علیه حسن دزده
    جانی سینز علیه حسن دزده | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    سانسوریاتو نظر منو پاک میکنی؟?

  • Ronan
    Ronan | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    دم اینستاگرام گرم واقعا دلم خنک شد??

  • Diaco Hatami
    Diaco Hatami | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    دمش گرم ?

  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    زود باشید فیلترش کنید دیگه شما اگه آدم عمل بودید توی توییتر هم عضو نمیشدید شما ها فقط فکر کنید مردم اینستاگرام رو میبینن اما بدونید که توی توییتر هم هستیم خدایی همگیشون عضو توییتر هستن از سال های 91 تا الان اما طلب کار هم هستن از اونها خدایی توییتر خیلی آدم خوبی هست که حساب های اینا رو پاک نمیکنه،شما فکر کن توی یک کشور شبکه ی شما رو ببندن و مسدود کنن و بعد مسئولان اون کشور بیان توی شبکه ی شما که توسط اون کشور و مسئولانش فیلتر شده شما باشید حساب هاشون رو پاک نمیکنید؟توییتر باید حساب های اینا رو پاک کنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی