ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر امکان مخفی کردن پاسخ‌ها را تا تابستان امسال فراهم می‌کند

توییتر اوایل امسال اعلام کرد که به زودی می‌خواهد امکانی در اختیار کاربران بگذارد که قادر به مخفی کردن پاسخ‌های زیر توییت‌هایشان باشند. این ابزار مدیریتی با هدف کاستن از تعداد پاسخ‌های ناخواسته یا نامربوط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

توییتر اوایل امسال اعلام کرد که به زودی می‌خواهد امکانی در اختیار کاربران بگذارد که قادر به مخفی کردن پاسخ‌های زیر توییت‌هایشان باشند. این ابزار مدیریتی با هدف کاستن از تعداد پاسخ‌های ناخواسته یا نامربوط از زیر توییت‌ها ارائه خواهد شد تا مکمل قابلیت‌هایی همچون بلاک، میوت (بی‌صدا کردن) و گزینه گزارش دادن توییت‌ها در محیط توییتر باشد.

توییتر اعلام کرده که ابزار جدید را برای مبارزه با سوء استفاده و کاهش اذیت و آزار در محیط این شبکه اجتماعی، تابستان امسال به دست کاربران می‌رساند. با امکان مخفی‌ کردن پاسخ‌های زیر یک توییت، کاربران می‌توانند کنترل بیشتری روی مکالمات انجام شده زیر توییت‌هایشان داشته و بهتر آن‌ها را مدیریت کنند.

به عنوان مثال اگر پاسخی زیر توییت‌تان ارسال شده که خیلی مناسب نیست اما از سویی پاکسازی سریع آن ضرورتی ندارد، می‌توانید از گزینه مخفی‌سازی استفاده کنید که مراجعه‌کنندگان به پروفایل شما آن پاسخ را بلافاصله مشاهده نکنند.

توییتر

ماه فوریه بود که اولین تصاویر از این ویژگی در توییتر توسط جین مانچون وانگ، محقق حوزه اپلیکیشن‌ها در سطح وب منتشر شد. طبق اسکرین‌شات‌های منتشر شده گزینه Hide Tweet به فرد ارسال‌کننده توییت اجازه می‌دهد که پاسخ‌ها را از زیر توییت‌های خود مخفی کند اما بازدیدکنندگان از توییت در صورت تمایل می‌تواند توییت‌های مخفی شده را مشاهده نمایند.

توییتر می‌گوید که از ماه جولای، آزمایش ویژگی‌های جدیدی را آغاز خواهد کرد که برای کنترل و مدیریت بهتر مکالمات در این شبکه اجتماعی کاربرد خواهند داشت که شامل ابزار مخفی‌سازی مذکور هم می‌شود.

همچنین ساختار مکالمات در این شبکه اجتماعی نیز قرار است دستخوش تغییرات فراوانی شود. در همین راستا توییتر چندی پیش تست عمومی تغییرات مکالمات خود را آغاز کرد که از جمله مهم‌ترین این تغییرات، می‌توان به قرار گرفتن پاسخ‌ها در کادرهای مستطیلی شکل و رنگی اشاره نمود. در این حالت دنبال کردن مکالمات و تشخیص افراد از هم آسان‌تر انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی