ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A60
تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از گوشی‌های گلکسی A60 و گلکسی A40s

سامسونگ دو گوشی جدید را به خانواده گلکسی A افزوده؛ گلکسی A60 که در ظاهر به گلکسی A8s شبیه است و گلکسی A40s که نسخه ای تقریباً مشابه ولی با نامی متفاوت از گلکسی M30 به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۰

سامسونگ دو گوشی جدید را به خانواده گلکسی A افزوده؛ گلکسی A60 که در ظاهر به گلکسی A8s شبیه است و گلکسی A40s که نسخه ای تقریباً مشابه ولی با نامی متفاوت از گلکسی M30 به حساب می آید.

گلکسی A60 (تصویر تیتر مطلب) از نمایشگر اینفینیتی او 6.3 اینچی از نوع LCD با رزولوشن +fHD بهره می برد. یک بریدگی نمایشگر قطره ای شکل که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است در گوشه سمت چپ آن به چشم می خورد. به گفته سامسونگ نسبت نمایشگر به بدنه به میزان 92 درصد است و خبری از شکاف اسپیکر بالای نمایشگر نیست. در واقع گلکسی A60 مشابه با گوشی جی 8 تینکیو ال جی صدا را از طریق نمایشگر انتقال می دهد.

گلکسی A60
گلکسی A60

دوربین سه گانه اصلی به حسگر 32 مگاپیکسلی f1.7 مجهز شده که در کنار آن یک حسگر 8 مگاپیکسلی f2.2 فوق عریض و 5 مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته اند. در میانه بالایی قاب پشتی هم یک حسگر اثر انگشت دیده می شود.

چیپست گلکسی A60 مشابه با مدل A70 اسنپدراگون 675 است که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. ظرفیت باتری این گوشی 3500 میلی آمپر ساعت است و به درگاه USB-C مجهز شده است.

گلکسی A40s
گلکسی A40s

گلکسی A40s مشخصاتی مشابه با گلکسی M30 دارد؛ نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن +fHD اینفینیتی یو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه با حسگرهای 13، 5 و 5 مگاپیکسلی. چیپست هم اگزینوس 7904 است و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است. شارژر 15 واتی هم شارژ سریع باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را ممکن می کند. باید اشاره کرد که گلکسی M30 در دو مدل با رم و حافظه داخلی 6/128 , 4/64 گیگابایت معرفی شده بود و به نظر می رسد تنها تفاوت این دو مدل در همین بخش باشد.

گلکسی A60 با قیمتی معادل با 300 دلار روانه بازار خواهد شد و گلکسی A40s هم برچسب قیمتی معادل با 225 دلار را با خود به همراه خواهد داشت. سامسونگ هنوز تاریخ عرضه رسمی این دو گوشی که در چین معرفی شده اند را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    سامسونگ امسال حالش بد شده خدایی خودم الان سامسونگ دستم هست ولی امسال اصلا ادم نمیتونه مدل های سامسونگ رو حتی حفظ کنه خیلی زیاد شدن اینطوری دیگه یکم عحیب میشه که یه شرکت تو یه سال ۵۰ تا گوشی بخواد بده

  • MATELF
    MATELF | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    مسخرشو در اورده با سری M و A

    • M.Gh
      M.Gh | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

      سری ام واقعا مضخرف هست
      ولی سری ای واقعا گوشب های قدرتمند و عالی ایی هستند
      شما الان باتری و قابلیت فست شارژ شارژر A70 رو با s10 ک مقایسه بکنی متوجه میشی که ای ۷۰ صدرتمند تره

مطالب پیشنهادی