ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ویدیوی رسمی از وان پلاس 7 منتشر شد

امروز «پیت لاو» مدیر عامل و بنیانگذار وان پلاس، به عهد قبلی خود عمل کرده و مشخصات رسمی وان پلاس 7 به همراه ویدیوی ۵ ثانیه‌ای از آن را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۵

امروز «پیت لاو» مدیر عامل و بنیانگذار وان پلاس، به عهد قبلی خود عمل کرده و مشخصات رسمی وان پلاس 7 به همراه ویدیوی ۵ ثانیه‌ای از آن را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

این مدیر عامل طی پستش در توییتر، پرچمدار بعدی وان پلاس را با صفات سریع و روان توصیف کرده و مدعی شده که این گوشی می‌تواند عصر جدیدی برای تلفن‌های هوشمند خلق کند. عصری که در آن گوشی‌ها، سخت افزار قوی و ظاهری زیبا دارند و در عین حال عمکرد بسیار سریع و روانی از خود بر جای می گذارند.

تلفن هوشمندی که در این ویدیو به نمایش گذاشته می‌شود به احتمال قوی وان پلاس 7 خواهد بود چرا که چیزی شبیه به این عدد در همین ویدیو نمایان می‌شود. اگر به تصاویر منتشر شده با دقت نگاه کنیم، این موبایل  از لبه‌های خمیده‌ای بهره می‌برد که کمی از لبه‌های بکار رفته در وان پلاس 6T نیز خمیده تر است.

وان پلاس 7

جالب اینجاست که در این ویدیو صفت روان بودن به شکل متفاوت Smoooth نوشته می‌شود و این سه حرف o به احتمال قوی نشان دهنده‌ی این است که وان پلاس برای پرچمدار جدیدش، آرایه‌ی دوربین سه گانه در نظر گرفته. البته چنین تصمیمی چندان عجیب نیست چرا که پیشتر نیز شایعاتی درباره آن منتشر شده بود و به نظر می‌رسد که یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر اصلی دوربین این موبایل باشد.

یک ماه پیش، یک فروشگاه اینترنتی مشخصات کاملی از وان پلاس 7 را اشتباهاً در فضای مجازی منتشر کرد و مشخص شد این تلفن هوشمند قرار است به یک نمایشگر امولد ۶.۵ اینچی مجهز شود که حسگر اثر انگشت زیر آن قرار گرفته است.

وان پلاس 7

حال امروز پیش از این ویدیو، مشخصات صفحه نمایش این موبایل کامل شده است. بر اساس مشخصات جدید، وان پلاس 7 به یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۶۴ اینچی مجهز خواهد شد که می‌تواند تصاویری با کیفیت +qHD و نرخ رفرش ۹۰ هرتز بر ثانیه را به تصویر بکشد.

موبایل مذکور از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند قرار است یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد که به تکنولوژی شارژ سریع ۳۰ واتی نیز مجهز شده و همین مسئله وزنی معادل ۱۸۵ گرم را برایش رقم زده.

همانطور که می‌دانید از عرضه وان پلاس 6T زمان زیادی نگذشته و به همین دلیل انتظار می‌رود وان پلاس 7 در بهترین حالت اواسط فروردین ماه سال بعد با قیمتی معادل ۵۶۹ دلار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی