ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس هاب 2S
تکنولوژی

مایکروسافت سرفیس هاب 2S و 2X را معرفی کرد

امروز کمپانی مایکروسافت نسخه‌‌های جدید سخت افزار سرفیس هاب 2 را طی رویدادی در شهر نیویورک معرفی کرد. بدین ترتیب سخت افزار جدید مایکروسافت در دو مدل ۵۰ و ۸۵ اینچی با نام‌های سرفیس هاب ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۰

امروز کمپانی مایکروسافت نسخه‌‌های جدید سخت افزار سرفیس هاب 2 را طی رویدادی در شهر نیویورک معرفی کرد. بدین ترتیب سخت افزار جدید مایکروسافت در دو مدل ۵۰ و ۸۵ اینچی با نام‌های سرفیس هاب 2S و 2X عرضه خواهند شد. کاربران اکنون می‌توانند مدل ۵۰ اینچی یعنی سرفیس هاب 2S را خریداری کنند اما تاریخ عرضه رسمی سرفیس هاب 2X سال دیگر خواهد بود.

سرفیس هاب 2S

تقریباً یک سال پیش بود که مایکروسافت سرفیس هاب 2 و نسل بعدی نمایشگر‌های همکاری محور خود را برای اولین بار به نمایش گذاشت اما اکنون اطلاعات زیادی از آنها منتشر شده است.

به ادعای مایکروسافت، نمایشگر سرفیس هاب 2S علیرغم اندازه‌ی بزرگش، دقت تصویری همانند تبلت‌ها خواهد داشت و می‌تواند تصاویری با رزولوشن بیشتر از 4K و نسبت تصویر 3:2 را هم پخش کند.

سرفیس هاب 2S

علاوه بر این، کاربر می‌تواند سخت افزار سرفیس هاب 2S خود را به طف اسند قابل حملش به اتاق‌های دیگر ببرد. دوربین 4K با کیفیت به همراه آرایه‌ای متشکل ۸ میکروفون هم برای این سخت افزار در نظر گرفته شده تا کیفیت صدا و تصویر مناسبی برای تماس تصویری فراهم شود.

بنابر ادعای مایکروسافت، ۴ کاربر مختلف می‌توانند با استفاده از سرفیس هاب 2S به چت ویدیوی بپردازند. علاوه بر این می‌توان یک لپتاپ سرفیس را به این نمایشگر متصل کرده و محتوایی را برای دیگر کاربران به نمایش گذاشت.

سرفیس هاب 2S

امروز مایکروسافت مدل ۸۵ اینچی سرفیس هاب 2X را هم به طور مختصر معرفی کرد اما مشخصات زیادی از آن منتشر نشده و معلوم نیست چه قیمتی خواهد داشت. با این وجود مشخص شده پردازنده، کارت گرافیک و میزان حافظه رم سرفیس هاب 2X ارتقا پیدا می‌کند و این سخت افزار تا سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرده کاربران هم اکنون می‌توانند مدل ۵۰ اینچی سرفیس هاب 2S را با صرف هزینه‌ای معادل ۹ هزار دلار خریداری کنند. البته ناگفته نماند که استد قابل حمل مخصوص این گجت خود ۱۴۹۹ دلار قیمت دارد.

سرفیس هاب 2S

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی