ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی جدید اکسپریا 1 قدرت دوربین این گوشی را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

اکسپریا 1 اولین گوشی سونی با دوریبین سه گانه محسوب می‌شود که ماه آینده عرضه می‌شود. در همین راستا، سونی ویدیو کوتاهی را از این گوشی که منتشر کرده که توانایی‌های دوربین آن را به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

اکسپریا 1 اولین گوشی سونی با دوریبین سه گانه محسوب می‌شود که ماه آینده عرضه می‌شود. در همین راستا، سونی ویدیو کوتاهی را از این گوشی که منتشر کرده که توانایی‌های دوربین آن را به تصویر می‌کشد.

دوربین اصلی اکسپریا 1 از یک لنز ۲۶ میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/1.6 بهره می‌برد. همچنین این گوشی به یک لنز فوق عریض ۱۶ میلی‌متری و یک لنز تله ۵۲ میلی متری مجهز شده است. برای نمایش قابلیت‌های اکسپریا 1، سونی این گوشی را به وسل در هادسون یاردز برده است. پله‌های عجیب این مکان به خوبی می‌توانند تفاوت‌های میان استفاده از این ۳ لنز را به تصویر بکشند.

از این نکته هم نباید غافل شد که طبق اعلام سونی، دریچه دیافراگم لنز فوق عریض این گوشی f/1.6 خواهد بود. این موضوع از آن‌جایی عجیب است که پیش از این سونی موبایل گشودگی دیافراگم این محصول را f/2.4 مطرح کرده بود.

همچنین در این ویدیو گشودگی دیافراگم لنز ۲۶ میلی‌متری f/2.4 مطرح می‌شود در حالی که سایت سونی به مقدار f/1.6 اشاره کرده بود.

پیش از این هم می‌دانستیم این موبایل از یک صفحه نمایش اولد ۶.۵۷ اینچی با کیفیت 4K HDR و نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد و می‌تواند ویدیو‌هایی 4K و HDR با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه را پخش کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بدنه ضدآب با گواهینامه استاندارد IP68، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، درگاه USB-C، پشتیبانی از 4G LTE و دو سیم کارت اشاره کرد.

به طور کلی به نظر می‌رسد سونی قصد اعمال تغییراتی جدی در بخش موبایل خود دارد. پس از اعلام خبر تعطیلی کارخانه بزرگ تولید موبایل این شرکت در چین، سونی تصمیم گرفته بخش های محصولات و راهکارهای تصویربرداری (IP&S)، صوت و سرگرمی خانگی (HE&S) و ارتباطات موبایلی را در قالب بخش جدیدی به نام محصولات و راهکارهای الکترونیکی (EP&S) با یکدیگر ادغام کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • javadassadi
    javadassadi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

    کلی گوشی استفاده کردم سونی یه چیز دیگه هست ۱۰۰٪ طبیعی عکس میگیره نیازی هم نیست خودتو برا عکس گرفتن بکشی خخخ

مطالب پیشنهادی