ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شاتل موبایل پلاس
تکنولوژی

اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان یک هفته رایگان می‌شود

اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان یک هفته رایگان می‌شود. شاتل موبایل به مناسب نیمه شعبان (یکشنبه، اول اردیبهشت ماه) استفاده از اینترنت همراه 3Gو 4G مشترکین سیم‎کارت های خود را در مناطق تحت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان یک هفته رایگان می‌شود.

شاتل موبایل به مناسب نیمه شعبان (یکشنبه، اول اردیبهشت ماه) استفاده از اینترنت همراه 3Gو 4G مشترکین سیم‎کارت های خود را در مناطق تحت پوشش « شاتل موبایل پلاس » به مدت یک هفته رایگان اعلام می کند.

شاتل موبایل پلاس چیست؟

شاتل موبایل پلاس راهکاری است که بر اساس آن مشترکان می توانند در مناطقی از جمله  صدها شهر و برخی از روستاها و جاده های اصلی و فرعی کشور از بسته های اینترنت مقرون به صرفه تر استفاده کنند. مشترکین به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات « شاتل موبایل پلاس » علامت «+» را در ادامه نام شبکه Shatel Mobile به عنوان نام اپراتور سرویس‌ دهنده خدمات سیم کارت مشاهده می‌کنند. به این ترتیب در تمامی لحظاتی که عبارت «+Shatel Mobile» به عنوان نام سرویس دهنده خدمات روی گوشی مشترک نمایش داده می‌شود، امکان استفاده از این خدمات برای کاربر فراهم است.

شاتل موبایل پلاس

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در این برنامه کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‎کارت های شاتل، به مناسبت نیمه شعبان به مدت یک هفته و در قالب سرویس اختصاصی "شاتل موبایل پلاس" اینترنت همراه نامحدود، هدیه می‌گیرند.

شرایط استفاده از اینترنت رایگان شاتل موبایل پلاس

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی کلیه مشترکین قدیمی و جدیدی که تا پیش از ساعت 24 روز جمعه 30 فروردین نسبت به فعال‌سازی و برقراری اولین تماس از سیم‎کارت‌های خود اقدام کرده باشند، با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس، به صورت رایگان و تا سقف مصرف منصفانه 20 گیگابایت، اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد.

برای اطلاع از طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب و خرید سیم‎کارت شاتل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک و نقشه پوشش خدمات نوآورانه شاتل موبایل پلاس، می‌توانید به وب‎سایت این اپراتور مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی