ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی
تکنولوژی

ناکامی ال‌جی در ارائه آپدیت نرم‌افزاری به‌موقع گوشی‌ها

نزدیک به یک سال پیش، ال جی مرکز ارتقا نرم‌افزار خود را با هدف دسترسی راحت‌ و سریع‌تر مشتریان به آپدیت‌های نرم‌افزاری سیستم عامل اندروید راه‌اندازی کرد. حال ۳۷۱ روز از راه‌اندازی این مرکز گذشته ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

نزدیک به یک سال پیش، ال جی مرکز ارتقا نرم‌افزار خود را با هدف دسترسی راحت‌ و سریع‌تر مشتریان به آپدیت‌های نرم‌افزاری سیستم عامل اندروید راه‌اندازی کرد. حال ۳۷۱ روز از راه‌اندازی این مرکز گذشته و تقریبا هیچ‌کار مهمی انجام نشده است.

از آن زمان تا امروز، تنها اندروید اورئو برای ال جی G6 عرضه شده که البته این اتفاق هم ۹ ماه دیرتر از انتشار رسمی توسط گوگل رخ داده است. همچنین در حالی که ۲۵۵ روز از عرضه اندروید پای برای سری پیکسل می‌گذرد، ال جی به جز ال جی G7 One هیچکدام از دستگاه‌های خود را به این نسخه از سیستم عامل اندروید به روزرسانی نکرده است. از سوی دیگر، ال جی G5 با ۱۳ ماه تاخیر، اندروید اورئو را دریافت کرد؛ ۶ ماه بعد از آن که ال جی G6 به‌روزرسانی شده بود. ال جی V40 که در زمان عرضه از اندروید ۸.۱ پشتیبانی می‌کرد هم هنوز نسخه پای را دریافت نکرده است.

اندروید و ال جی

تمام این مشکلات چالشی بسیار جدی برای ال جی محسوب می‌شوند. به طوری که بخش موبایل ال جی به یکی از نقاط ضعف مهم این کمپانی تبدیل شده است. ال جی وضعیت بازار ضعیف گوشی‌های هوشمند را مقصر چنین اتفاقاتی می‌داند زیرا وضعیت مالی چندان ایده‌آل نیست. در هر صورت، هیچ توجیحی برای عملکرد بد مرکز ارتقا نرم‌افزاری این کمپانی وجود ندارد.

البته به نظر می‌رسد ال جی قصد حضور فعالانه‌تری را در بازار گوشی‌های تاشو دارد. در همین راستا، این کمپانی طی یک پروژه مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای آن‌ها را دارد. پیش از این هم این کمپانی علائم تجاری جدیدی را ثبت کرده بود که خبر از عرضه چند گوشی تاشو می‌دادند. جدا از این موارد، احتمالا ال جی در حال کار روی یک گوشی بسط یافتنی هم هست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

    ال جی اکثر گوشیاش مشکل بوت لوپ،سایه افتادن زیاد روی صفحه و چند تا مورد دیگه ک همین اپدیت ندادن جز یکی از اصلی ترین مشکلاتش بود..خودم قبلا ال جی g3 داشتم واقعا گوشی عالی و با کیفیتی بود..از g4 به بعد ال جی داغون شد..بنظرم همون میان رده مثل سری k بزنه بهتره?

  • OneMore
    OneMore | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

    موتورولا و اچ تی سی هم چنین وضعیتی دارن

  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

    بعضی از شرکتها مثل ال جی و سونی از بازار موبایل خارج بشن هم برا خودشون بهتره هم واسه مردم.
    خیلی‌ها هنوز با اون باور قدیمی که جنس ژاپنی عالیه میرن گوشی سونی میخرن در حالی که واقعا گوشی‌های سونی در مقایسه با رقبا حرفی واسه گفتن ندارن.
    ال جی هم که جالب کار نکرده توی بازار موبایل.

مطالب پیشنهادی