ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Wire Up؛ اتصال حلقه‌ها، برای کمی آرامش بیشتر

یکی از بهترین ویژگی‌های آثار موزیکال، آرامشی است که به مخاطب می‌دهند. هرچند این آرامش آن‌قدرها ماندگار نیست ولی در همین چند دقیقه می‌توانند بازیکن را از هیاهوی دورش جدا کرده و غرق در دنیایی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

یکی از بهترین ویژگی‌های آثار موزیکال، آرامشی است که به مخاطب می‌دهند. هرچند این آرامش آن‌قدرها ماندگار نیست ولی در همین چند دقیقه می‌توانند بازیکن را از هیاهوی دورش جدا کرده و غرق در دنیایی کنند که نُت‌ها مهمترین بازیگرانش هستند. اگر Wire Up اثر ارزشمندی به‌حساب می‌آید، به‌خاطر تلاشی است که بازی برای ایجاد همین احساس آرامش‌بخش می‌کند.

گیم‌پلی Wire Up به‌اندازه دیگر موزیکال‌های محبوب گوشی درگیرکننده نیست ولی حضور پررنگ موسیقی و رنگ‌ها، باعث شده تا بازی به مهمترین هدفش برسد؛ Wire Up می‌خواهد استرس را از مخاطبینش دور کند و با کمک بخش بصری و شنیداری خودش می‌تواند به این هدف دست پیدا کند.

بازی وظیفه سختی به بازیکن نمی‌دهد. هر مرحله بسته به رنگ پس‌زمینه، باید روی حلقه‌های هم رنگ کلیک کنید. مثلا اگر پس زمینه قرمز رنگ بود، حلقه‌های قرمز را هدف قرار می‌دهید و بعد از اینکه رنگ پس‌زمینه عوض شد نیز به سراغ حلقه‌های مشابه می‌روید. این روند تا زمانی که ببازید، ادامه پیدا می‌کند.

نسبت به دنسینگ لاین (Dancing Line)، پیانو تایلز (Piano Tiles) یا رولینگ اسکای (Rolling Sky) که همگی جزو عناوین پردانلود گوشی هستند Wire Up اثر خیلی ساده‌تری است. بازی با ویژگی‌هایی سعی کرده مخاطب را به‌چالش بکشد اما در نهایت بازی در بخش گیم‌پلی چیزی بیشتر از کلیک‌های پیاپی نیست.

این مسئله در نگاه اول شاید ویژگی منفی به‌شمار می‌رود ولی برای Wire Up می‌شود به‌گونه دیگری بازی را بررسی کرد. Wire Up می‌خواهد عنوانی آرامش‌بخش باشد. با توجه به کمبود ویژگی‌های درگیرکننده، سختی زیادش می‌توانست جلوی بازی را برای رسیدن به هدفش بگیرد. بازی روندی سرراست‌تری را نسبت به بقیه آثار پیش گرفت تا بازیکن کمتر درگیر چالش‌ها بشود.

بازی ضد استرس
عکس راست را ببینید، بازی یک بخش آنلاین نیز دارد که در آن بازیکنی که سریع‌تر عمل کند برنده مسابقه خواهد شد.

بنابراین تمرکزش را روی موسیقی، انیمیشن‌های برخورد حلقه‌ها و تغییر رنگ پس زمینه بکند. سه المانی که مهمترین نقش را روی جذابیت Wire Up ایفا می‌کنند. با این حساب به‌عنوان یک اثر موزیکال و استرس‌زدا، Wire Up مشخصا گزینه خوبی برای طرفداران این سبک است. Wire Up بدون موسیقی‌اش عنوانی کلیشه‌ای به‌حساب می‌آید.

با این حال سازنده به کمک تزریق آهنگ و کمی چاشنی رنگ‌ها، موفق شده از دل همین گیم‌پلی کلیشه‌ای تجربه جذابی را به وجود بیاورد. بنابراین اگر به دنبال اثر ساده‌تری از سبک موزیکال هستید، همین الان Wire Up را دانلود کرده و با اتصال حلقه‌ها آرامش بیشتری را به‌خودتان هدیه بدهید.

Wire Up

Wire Up

سازنده: Pyrognomic Software قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 143.6 / 84.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    عالیه

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بازی قشنگیه داش دمت گرم

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

    بهترین بازی موزیکال اندروید از نظر من همین بازیه ..البته در کنار
    cytus و lost in harmony
    ..موسیقی های این بازی خیلی بهتر از بقیه بازی های موزیکال هست و گیم پلیش هم نه خیلی سخته نه خیلی اسون و بخش های مختلف بازی نمی ذاره تکراری بشه ..

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

    اقا یه بررسی بدین جون بگیریم ادم حس میکنه بازی های خفن پر حجم موبایل دارن محو میشن این چند وقت کلا بررسی های از بازی های کم حجم یا خبر در مورد بازی های بد مثل فورزا بود کال اف دیوتی هم که اینقدر واسش خبر و مقاله زدین اخر نیومد هممون رو ایستگاه کرد الان خدایی همه میدونیم دوره خوبی واسه بازی های موبایل نیست یه نگاهی با بازی های قدیمی که حتی حجمشون از بازی های الان هم بیشتر بود بندازین

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

    مثل اینکه یکی بلاخره به خاسته اش رسید تو این مملکت ?

    • Mamad Shafi
      Mamad Shafi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

      ?????

مطالب پیشنهادی