ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Transistor برای مدت کوتاهی در فروشگاه اپیک رایگان شد

فروشگاه اپیک که مدت زیادی از آغاز رسمی فعالیتش نمی‌گذرد، اعلام کرد در طول هر ماه 2 بازی رایگان به کاربرانش هدیه خواهد داد. مدتی قبل The Witness رایگان شده بود و اکنون قرعه به ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

فروشگاه اپیک که مدت زیادی از آغاز رسمی فعالیتش نمی‌گذرد، اعلام کرد در طول هر ماه 2 بازی رایگان به کاربرانش هدیه خواهد داد. مدتی قبل The Witness رایگان شده بود و اکنون قرعه به نام بازی Transistor افتاده است.

بازی Transistor که در سبک اکشن نقش آفرینی ساخته شده، روایتگر یک خواننده مشهوری با نام رِد است که در شهر Cloudbank زندگی می‌کند. در یکی از روزها، رد مورد حمله نیروهای رباتیک تحت عنوان The Process قرار می‌گیرد که به دنبال صدای او بودند. رد که صدای خود را از دست داده، در حین فرار به شمشیری برخورد می‌کند که به سینه مردی فرو رفته است.

رد با بررسی شمشیر متوجه می‌شود که این سلاح در واقع یک نوع ترنزیستور بوده که با جذب صدای این خواننده مشهور و خودآگاهی مرد کشته شده توانایی صحبت کردن پیدا کرده است. رد در ادامه می‌فهمد که نیروهای The Process اکنون به دنبال شمشیر هستند.

بازی Transistor

در بازی Transistor از دوربین ایزومتریک (دید از بالا) استفاده شده است. کاربر می‌بایست کنترل رد را بدست گرفته و با از بین بردن انواع مختلف از ربات‌ها به لوکیشن‌های مختلف سفر کند. هدف از سفر به لوکشین‌ها در دنیای آینده نگرانه بازی، یافتن دلیل ارزشمندی شمشیر برای نیروهای The Process است.

همچنین در پایان هر نبرد، کاربر یک ارتقا جدید دریافت می‌کند که در بازی Transistor با نام Function شناخته می‌شوند. کاربر می‌تواند این ارتقاها را به صورت جداگانه یا به صورت ترکیبی با یکدیگر استفاده کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این بازی می‌توان به طراحی دشمنان اشاره کرد.

با پیشروی در بازی Transistor، ربات‌ها نه تنها میزان سلامتی و قدرت بیشتری بدست می‌آورند، بلکه قابلیت‌های جدیدی نیز کسب می‌کنند. به گفته کارگردان بازی، ربات‌های نیروهای The Process همانند یک هوش مصنوعی است که پس از هر شکست نقاط ضعف قبلی خود را پوشش می‌دهد.

بازی Transistor هم اکنون برای کاربران پلی استیشن 4، پی سی و تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید در دسترس قرار دارد. طبق آمارهای رسمی، این عنوان توانست در مدت کمتر از 2 سال به بیش از یک میلیون نسخه فروش دست یابد.

برای دریافت این بازی که تا تاریخ ۱۲ اریبهشت رایگان است، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    کو واسه اندروید ? این بازی فقط برای کامپیوتر هست

    • سورنا رضایی
      سورنا رضایی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

      حق با شماست؛ این بازی برای اندروید عرضه نشده.

  • shahin khosravipour
    shahin khosravipour | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    نمیشه داناودش کرد
    نوشته بخلطر تحریم های امریکا اجازه دانلود برای بعضی کشورا از جمله ایران نیست


     

    Due to United States trade restrictions, we are unable to permit account login from Cuba, Iran, North Korea, or Syria at this time.

    • سورنا رضایی
      سورنا رضایی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

      برای اینکار باید از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

      • shahin khosravipour
        shahin khosravipour | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

        استفاده کردم بازم نسد

مطالب پیشنهادی