ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پشتیبانی از گوشی‌های تاشو به گوگل فوتوز اضافه شد

بازار گوشی‌های تاشو در حال شکل گیری است و به همین دلیل گوگل قصد دارد تعداد اپ‌هایی که از این گوشی‌ها پشتیبانی می‌کنند را افزایش دهد. گوگل فوتوز یکی از اولین‌ اپلیکیشن‌های توسعه داده شده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

بازار گوشی‌های تاشو در حال شکل گیری است و به همین دلیل گوگل قصد دارد تعداد اپ‌هایی که از این گوشی‌ها پشتیبانی می‌کنند را افزایش دهد.

گوگل فوتوز یکی از اولین‌ اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط گوگل است که از گوشی‌های تاشو پشتیبانی می‌کند. این اتفاق در حالی رخ داده که تنها ۴ روز تا عرضه رسمی گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی تاشو سامسونگ فاصله داریم. در نتیجه تغییرات ایجاد شده در این اپلیکیشن، ۲۰۰ هزار کاربر گلکسی فولد از همان روز ابتدایی می‌توانند از ویژگی‌های گوشی تاشو خود بهره‌مند شوند.

البته و از آن‌جایی فعلا خبری از آیفون تاشو نیست، در آپدیت جدید نسخه iOS این اپلیکیشن این موضوع که کدام یک از تصاویر یا ویدیو‌ها هنوز بک‌آپ گرفته نشده‌اند را به کاربر اطلاع خواهد داد. همچنین ساختار گالری هم دچار تغییر شده و در نتیجه کاربران با راحتی بیشتری می‌توانند آیتم‌هایی که میخواهند بک‌آپ بگیرند را انتخاب کنند:

https://static.digiato.com/digiato/2019/04/Google.gif

ما گالری جدیدی را راه‌اندازه کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم که از عکس‌ها و ویدیوهای خود بک‌آپ گرفته و موارد در دسترس برای انجام این کار را انتخاب کنید. علاوه بر این، چندین پیشرفت برای همخوانی گوگل فوتوز با دستگاه‌های تاشو صورت گرفته است.

این توضیحات در حالی در صفحه گوگل پلی این اپلیکیشن داده شده که هنوز نسخه جدید در دسترس کاربران قرار نگرفته است. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو هنوز تا به دست آوردن سهم بزرگی از بازار موبایل فاصله زیادی داشته و در مراحل اولیه خود به سر می‌برند.

برای مثال، زمانی که گلکسی فولد در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت بسیاری از سایت‌ها گزارش داده بودند که نمایشگر این گوشی به راحتی صدمه پیدا کرده و خواهد شکست. همچنین اخیرا فردی گوشی تاشو سامسونگ را کالبد شکافی کرده بود که خبر از آسیب پذیر بودن صفحه نمایش کوچک آن می‌داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی