ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Rival Stars Horse Racing؛ بازیابی یک میراث

Rival Stars یکی از عاشقانه‌ترین ماجراجویی‌هایی است که در قالب تلفن‌های هوشمند به تصویر کشیده، عاشقانه نه از لحاظ داشتن یک داستان تاثیرگذار بلکه توجهی که سازنده روی تک تک بخش‌ها گذاشته تا بازی آن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

Rival Stars یکی از عاشقانه‌ترین ماجراجویی‌هایی است که در قالب تلفن‌های هوشمند به تصویر کشیده، عاشقانه نه از لحاظ داشتن یک داستان تاثیرگذار بلکه توجهی که سازنده روی تک تک بخش‌ها گذاشته تا بازی آن حس و حال بازگشت به مزرعه قدیمی و شرکت در مسابقات اسب‌سواری برای زنده کردن دوباره نام خانوادگی را به بازیکن القا کند.

بازی اسب سواری Rival Stars توسط سازندگان Into the Dead ساخته شده است

بازی به زیباترین شکل ممکن این دو کار را انجام می‌دهد. موسیقی به‌قدری زیباست که ترکیبش با طراحی منوها توانسته احساس آرامش دور از شلوغی‌ها را به‌وجود بیاورد و توجهی که سازنده در ارائه یک شبیه‌ساز اسب‌سواری داشته، باعث شده تا واقعا حس کنید که افسار اسب دست‌تان است و باید رقبا را از پیش‌رو بردارید.

بازی اسب سواری Rival Stars داستان بازیابی میراث یک خانواده ورزشی را روایت می‌کند؛ پدربزرگ و پدر داستان که روزگاری از قهرمانان اسب‌سواری بودند، پی اتفاقی این ورزش را کنار می‌گذارند و بعد از چند سال شخصیت اصلی پیشنهادی مبنی بر اینکه او نیز همانند پدرانش اسب‌سواری را ادامه بدهد دریافت می‌کند.

از داستان مشخص است که باید چه‌کار کنید. به مزرعه قدیمی برمی‌گردید، پیشنهادات دیگران را گوش می‌دهید و با شرکت در مسابقات به جایزه‌های مختلف می‌رسید. بازی از دو بخش تشکیل شده: جایی که مسابقه می‌دهید و جایی که خودتان را برای مسابقه آماده می‌کنید. قسمت دوم مربوط به پرورش اسب‌ها، خریدن اسب‌های جدید یا حتی ارتقا ساختمان‌ها می‌شود.

در بازی با ارتقا بخش‌های مختلف خانه مثل استبل به آیتم‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد که مشخصا روی بهبود وضعیت اسب‌ها تاثیرگذار است. بعد از این کارها نوبت به مسابقات می‌رسد؛ ابتدا شماره‌ مشخص می‌شود، سپس هر نفر در جایگاه خودش قرار می‌گیرد، مسابقه آغاز شده و تا خط پایان گزارشگر وضعیت رقابت را گزارش می‌دهد.

Rival Stars در مسابقاتش همان‌ چیزی است که همیشه از ورزش سوارکاری دیده‌ایم. در چند صد متر اول باید انرژی اسب را نگه دارید و وقتی که زمان را مناسب دیدید، با سرعت از بقیه رقبا جلو بزنید. اگر کمی در زمان‌بندی‌تان اشتباه کنید، ممکن است با اختلاف چند صدم ثانیه بازی را ببازید.

بازی اسب سواری اندروید

البته نباید انتظار اثری استراتژی‌محور مشابه فوتبال یا دیگر بازی‌های ورزشی را داشت. اگرچه توسعه‌دهنده تلاشش را کرده تا بازی واقعی‌تر بشود ولی همچنان در هنگام مسابقه، عناصر کمی روی پیروزی تاثیرگذار هستند و زمان‌بندی که بالا اشاره شد، شاید تنها نکته مهم باشد. با این حال همین مسئله برای اینکه بازی به اثری خسته‌کننده تبدیل نشود، حداقل در چند ساعت اول کافی به‌نظر می‌رسد.

Rival Stars اثری با جامعه مخاطبین مشخصی است. اگر به اسب‌سواری علاقه‌ دارید یا می‌خواهید عنوان ورزشی متفاوت‌تری از فوتبال، بسکتبال و دیگر رشته‌های محبوب‌تر را تجربه کنید همین الان ساخته جدید سازندگان Into the Dead را دانلود کرده و غرق در ماجراجویی دلنشین و دوست‌داشتنی بازی بشوید.

Rival Stars Horse Racing

Rival Stars Horse Racing

سازنده: PIKPOK قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 630 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی