ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

bmw M5 all generations
خودرو

معجزه رباتیک؛ خط تولید شگفت انگیز بی ام و سری 5 را ببینید [تماشا کنید]

کانال تصویری YOUCAR که ویدیوهایی از خط تولید شرکت های معتبر خودروسازی می سازد در آخرین ویدیو منتشر شده به سراغ خط تولید نسل جدید ب ام و سری 5 که با کد G30 خوانده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

کانال تصویری YOUCAR که ویدیوهایی از خط تولید شرکت های معتبر خودروسازی می سازد در آخرین ویدیو منتشر شده به سراغ خط تولید نسل جدید ب ام و سری 5 که با کد G30 خوانده می شود در سایت تولیدی دینگولفینگ در ایالت باواریا رفته است.

خط تولید شگفت انگیز و محصور کننده بی ام و با آخرین فن آوری ها و خطوط تولید تماما خودکار چیزی نیست که هر روز شاهد تصاویری از آن باشیم. در این ویدیو 13 دقیقه ای بخش هایی از  تولید تمام خودکار پرس کاری، اتصال بخش های مختلف بدنه خودرو به یکدیگر، بخش هایی از رنگ آمیزی، نحوه قرار گیری باتری های لیتیومی در مدل های هیبریدی این خودرو و همچنین بخش اتصال قوای محرکه به شاسی خودرو مشاهده می شود. در پایان نیز تست های نهایی بر روی خودرو انجام می پذیرد.

بی ام و سری 5

اگر بخواهیم کمی از مشخصات بی ام و سری 5 بگوییم باید به یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ این خودرو اشاره کنیم که 252 اسب بخار قدرت و350 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که در نوع خود بی نظیر است .

در هر صورت اگر از علاقه مندان دنیای خودروسازی و به خصوص تولید محصولات شگفت آوری همچون بی ام و سری 5 هستید شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Thirteen
    Thirteen | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    احسنت بهشت برین گوارای وجودتان

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چرا انقدر نیمه خالی لیوان را میبینید .. شکر خداوند مسوولین و اقا و اقازاده های ما از این ماشینها دارن و ما میتونیم تو خیابونا ببینیمشون و از پیشرفت دنیا لذت ببریم .. همینکه یه اقازاده عزیز و تاج سر بکی از اینا داشته باشه کافیه و وقتی ژن خوب بهره مند باشه ژنهای الدنگ هم میتونن تصور کنن که بهره مندن ..

  • CCR
    CCR | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    فقط میشه گفت مرگ بر خودرو سازای بی عرضه

مطالب پیشنهادی