ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه احتمالی The Last of Us Part 2 لو رفت

به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها انتظار پاییز امسال باید منتظر عرضه The Last of Us Part 2 باشیم. یکی از خرده فروشی‌های لهستانی، این بازی را برای عرضه در ۵ مهر سال جاری لیست ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها انتظار پاییز امسال باید منتظر عرضه The Last of Us Part 2 باشیم.

یکی از خرده فروشی‌های لهستانی، این بازی را برای عرضه در ۵ مهر سال جاری لیست کرده است. در کنار تاریخ انتشار، باکس آرتی هم از The Last of Us Part 2 به نمایش گذاشته شده که البته بعید به نظر می‌رسد نمونه نهایی باشد.

با وجود آن که طی ماه‌های اخیر سونی در مورد تاریخ انتشار این عنوان سکوت کرده، ظاهرا فاصله زیادی تا عرضه رسمی این بازی نداریم. اخیرا سایت پلی استیشن این بازی را در کنار عناوینی مانند Days Gone و Mortal Kombat 11 به عنوان بازی‌هایی که به‌زودی عرضه خواهند شد لیست کرده بود. از آن‌جایی که تمام بازی‌های حاضر در این صفحه تاریخ عرضه مشخصی در سال ۲۰۱۹ دارند، می‌توان انتظار عرضه The Last of Us Part 2 را هم در این بازه زمانی داشت.

The Last of Us Part 2

مدتی پیش هم گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز شناخته شده سری The Last of Us در آخرین کنسرت خود اعلام کرده بود که نسخه دوم این فرنچایز به‌زودی عرضه خواهد شد. ماه گذشته هم تصویری تبلیغاتی که از سمت یک خرده فروشی در کشور پرو منتشر شده بود که ماه اکتبر (مهر - آبان 98) را زمان عرضه این بازی می‌دانست.

با توجه به این نکته که تمام شایعات ذکر شده به عرضه The Last of Us Part 2 در بازه زمانی اوایل پاییز اشاره دارند و مدت زمان زیادی از معرفی این عنوان می‌گذرد. شاید ۵ مهر تاریخ چندان دور از انتظار برای انتشار این بازی مورد انتظار نباشد. جدا از این موارد، با توجه به عدم حضور سونی در E3 امسال نباید انتظار انتشار تریلر جدیدی از The Last of Us Part 2 را حداقل طی این رویداد داشته باشیم.

در انتها، قبل از عرضه The Last of Us Part 2، بازی Days Gone در روز ۶ اردیبهشت به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hamed
    Hamed | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    پس روی پلی استیشن 4 میاد به 5نمیرسه این بازی!؟

    • علی تقوس
      علی تقوس | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

      شایعات گفته شده با ps5 میاد

      • sackboy
        sackboy | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

        نه آقا! روی ps4 میاد. بعدا روی ps5 هم میاد. حالا نمی دونم به صورت remaster یا صرفا backward compatibility. ولی نهایتا با هر دو کنسول میشه بازیش کرد. عرضه شدنش هم معطل PS5 نمی شه قطعا!

  • sackboy
    sackboy | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سه تا بازی اخیر ناتی داگ تقریبا ۷ ماه بعد از اتمام کپچر تموم شدن. اینم احتمالا همین طور خواهدبود. پس احتمالا میفته برای نوامبر یا دسامبر. ضمنا فروش Days Gone رو هم باید در نظر بگیریم. سپتامبر خیلی غیر منطقیه به نظرم! باز اکتبر می گفت باور پذیرتر بود. به نظرم این کارو برای بازار گرمی و مطرح شدن خودشون کردن.

مطالب پیشنهادی