ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Fliktu
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Fliktu: Share Fast؛ اشتراک‌گذاری، سریع‌تر از همیشه

نمی‌دانم چقدر از ویژگی اشتراک‌گذاری اندروید استفاده می‌کنید، اما شاید با من هم عقیده باشید که ساختار این منوی اشتراک‌گذاری می‌توانست خیلی بهتر از آن چیزی باشد که اندروید ارائه می‌کند. این که روی چینش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

نمی‌دانم چقدر از ویژگی اشتراک‌گذاری اندروید استفاده می‌کنید، اما شاید با من هم عقیده باشید که ساختار این منوی اشتراک‌گذاری می‌توانست خیلی بهتر از آن چیزی باشد که اندروید ارائه می‌کند.

این که روی چینش اپ‌های منوی Share کنترلی ندارید به کنار، لینک‌ها را هم نمی‌توان از این طریق به آسانی به اشتراک گذاشت ضمن اینکه باز کردن منو و پیدا کردن اپ دلخواه و سپس اشتراک‌گذاری فایل هم می‌تواند کار زمان‌‌بری باشد.

اگر به روش سریع‌تری برای اشتراک‌گذاری فایل احتیاج دارید، بد نیست نیم نگاهی به اپلیکیشن Fliktu داشته باشید. همانطور که از عنوان اپ پیداست، فلیکتو با شعار «اشتراک‌گذاری سریع» روانه پلی‌استور شده و برای تحقق این شعار از راهکار جالب و هوشمندانه‌ای بهره می‌برد.

Fliktu

تکان دادن گوشی. بله، فلیکتو می‌تواند با یک تکان ساده منوی اشتراک‌گذاری اندروید را برایتان ظاهر کند؛ یکی از سریع‌ترین روش‌هایی که می‌توانید برای اشتراک‌گذاری فایل در اندروید در پیش بگیرید. تفاوتی هم نمی‌کند که خواستار اشتراک‌گذاری چه چیزی هستید: عکس، متن پیامک، لینک، فایل. همه این موارد با یک تکان ساده و ظاهر شدن منوی Share قابل اشتراک‌گذاری با دیگران هستند.

کار اصلی این اپلیکیشن ارتقای منوی Share است، به طوری که هم در دسترس‌تر از فشردن دکمه سه نقطه‌ای بالای صفحه باشد و هم بتوانید آن را شخصی‌سازی کنید. برای دسترسی آسان، می‌توانید گوشی را تکان بدهید (که شدت حساسیت به تکان را هم می‌توانید تنظیم کنید) و برای شخصی‌سازی، گزینه‌ای برای انتخاب اپلیکیشن‌های پر استفاده خواهید داشت.

فلیکتو می‌تواند با یک تکان ساده منوی اشتراک‌گذاری اندروید را برایتان ظاهر کند

فلیکتو به طور اتوماتیک اپلیکیشن‌های پرکاربردتان را تشخیص می‌دهد، اما در صورت تمایل می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌تان را هم در منوی آن به طور دستی بچینید. مثلا تلگرام، جیمیل و اینستاگرام در ردیف اول و بالاتر از همه باشند و توییتر و سایر اپ‌ها در ردیف‌های بعدی قرار بگیرند. این اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربردیست که می‌توانید از فلیکتو انتظار داشته باشید.

اما کاربرد دوم، اشتراک‌گذاری «مستقیم» لینک‌هاست. بدون صورت که بعد از کپی کردن یک لینک باید یک تکان کوچک به گوشی بدهید تا منوی اشتراک‌گذاری برایتان ظاهر شود. این ویژگی نه تنها سرعت اشتراک‌گذاری را بالا می‌برد، بلکه برای باز کردن لینک‌ها هم به شما حق انتخاب می‌دهد. مثلا می‌توانید برای باز کردن لینک‌ها فقط به کروم محدود نباشید و مرورگرهای دیگرتان را هم برای باز کردن لینک‌ها در دسترس قرار بدهید. توجه کنید که این گزینه را هم باید از قبل در تنظیمات اپلیکیشن فعال کرده باشید.

Fliktu

سومین کاربرد فلیکتو، و یکی از بهترین‌های آن، اشتراک‌گذاری مستقیم متن‌های کپی شده در کلیپ‌بورد شماست. بنابراین دیگر لازم نیست متنی که از اپلیکیشن پیامک کپی کرده‌اید را در یک اپلیکیشن دیگر Paste کنید. فقط کافیست یک ثانیه بعد از کپی کردن، گوشی را تکان دهید تا منوی Share بلافاصله ظاهر شود و سریعا نوشته را به اپ دلخواهتان منتقل کنید.

کاربرد دیگر اپ اشتراک‌گذاری مستقیم لینک‌هاست

این تمام کاریست که فلیکتو برایتان انجام می‌دهد؛ ابزار ساده‌ای که هدفش خیلی بزرگ و انقلابی نیست، اما تجربه اشتراک‌گذاری فایل در اندروید را برایتان شیرین و دلچسب می‌کند. فلیکتو به گفته توسعه‌دهنده‌اش یک پروژه جانبی است و هنوز در مرحله بازاریابی به سر می‌برد، بنابراین نباید انتظار آپدیت‌های سریع و مستمری را از آن داشته باشید.

فلیکتو به طور کاملا رایگان منتشر شده و می‌توانید همین حالا آن را از گوگل پلی دانلود کنید. توجه داشته باشید که اپلیکیشن برای کار نیازمند دسترسی‌هایی است که هنگام اجرا باید مجوز آن‌ها را صادر کنید. همچنین هنگام اشتراک‌گذاری یک فایل برای اولین بار، باید آیکن فلیکتو را انتخاب کرده و گزینه Always را بزنید که برای عمل اشتراک‌گذاری به اپلیکیشن پیش‌فرض شما تبدیل شود.

Fliktu: Share Fast

Fliktu: Share Fast

سازنده: MossRaven قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی