ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو
تکنولوژی

رونمایی از میان رده اوپو A1k با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

جدیدترین میان رده اوپو با نمایشگر بزرگ، باتری پرقدرت و قیمت مناسب از راه رسیده است. افشاگران چندی پیش برخی اطلاعات اوپو A1k را لو داده بودند و حالا این گوشی به صورت رسمی معرفی شده است. گوشی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۱

جدیدترین میان رده اوپو با نمایشگر بزرگ، باتری پرقدرت و قیمت مناسب از راه رسیده است.

افشاگران چندی پیش برخی اطلاعات اوپو A1k را لو داده بودند و حالا این گوشی به صورت رسمی معرفی شده است. گوشی A1k مدل جدیدی از دستگاه میان رده اوپو A1 است. A1 حدود یک سال قبل با مشخصات مشابه به بازار آمد ولی برای مدل جدید یک بریدگی قطره ای در نظر گرفته شده و به منظور پایینتر نگاه داشتن هزینه ها، سنسور اثر انگشت در آن حذف شده است.

اوپو

این گوشی به یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 720*1560 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. این پنل با گوریلا گلس 3 محافظت شده و بریدگی قطره ای موجود باعث می شود که 87.4 درصد از بدنه را به خود اختصاص دهد.

A1k از پردازنده مدیاتک هلیو پی 22 استفاده می کند و 2 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی، سخت افزار گوشی را تکمیل می کنند. اندروید پای با رابط کاربری Color 6.0 به صورت پیش فرض در اختیار کاربر قرار می گیرد.

اسمارت فون جدید اوپو به یک دوربین تکی 8 مگاپیکسلی مجهز شده که از مشخصات اصلی آن می توان به گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فلش دوگانه LED  اشاره کرد. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 نیز برای این تلفن در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات این گوشی می توان به قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و یک جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم تامین انرژی را بر عهده دارد که با پورت میکرو یو اس بی قابل شارژ است.

اوپو A1k در رنگ های قرمز و مشکی و با قیمت 115 دلار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    مشخصاتش در حده مشخصات میان رده های سه سال پیش شیائومی هست که ..الان بعترین میان رده واسه خریدن ردمی 7 شیائومی هست .

    • molavy
      molavy | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

      دقیقا منم میخواستم همین رو بگم
      Redmi note 7 هم خوبه

مطالب پیشنهادی