ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به‌ بهانه اکران اونجرز ۴؛ بازی‌های موبایلی که طرفداران «انتقام جویان» نباید از دست بدهند

کمتر از ۴۸ ساعت تا اکران آخرین قسمت اونجرز و پایان این ماجراجویی یازده ساله زمان باقی مانده است؛ «انتقام جویان: پایان بازی» (Avengers: End Game) رکورد پیش‌فروش‌ها را شکسته، نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

کمتر از ۴۸ ساعت تا اکران آخرین قسمت اونجرز و پایان این ماجراجویی یازده ساله زمان باقی مانده است؛ «انتقام جویان: پایان بازی» (Avengers: End Game) رکورد پیش‌فروش‌ها را شکسته، نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده و خیلی‌ها آن را حماسی‌ترین و احساسی‌ترین فیلم مارول نامیده‌اند.

با نزدیکی به اکران اونجرز ۴ مارول بازی‌های موبایلش را با حال و هوای این فیلم آپدیت کرده تا بازیکنان بیش از پیش تشنه قسمت جدید بشوند. اگر شما هم از آن دسته طرفدارانی هستید که می‌خواهید آماده‌تر از همیشه انتقام جویان: پایان بازی را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم این ۱+۳ بازی اونجرز را از دست ندهید.

MARVEL Contest of Champions

  • بازی آنلاین است

استارت اولین بازی اونجرز اندروید و iOS را با اثر پرزد و خورد MARVEL Contest of Champions می‌زنیم. عنوانی در سبک فایتینگ (مبارزه‌ای) که در آن شخصیت‌های خود از دنیای مارول را انتخاب می‌کنید و به نبردهای نزدیک با بقیه ابرقهرمانان می‌روید. مشابه اینجاستیس و مورتال کامبت، بازی از سیستم سوایپ برای کنترل مبارزات استفاده کرده است؛ با کشیدن انگشت خود روی صفحه لمسی کاراکتر یک واکنش متفاوت نشان داده و حمله می‌کند.

MARVEL Contest of Champions

MARVEL Contest of Champions

سازنده: Kabam قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 203.1 / 94.09 مگابایت زبان:

MARVEL Future Fight

دانلود بازی اونجرز

  • بازی آنلاین است

هنوز هم MARVEL Future Fight بهشت علاقه‌مندان انتقام جویان روی موبایل است؛ بیش از ۱۸۰ شخصیت از دنیای مارول که هر کدام قدرت‌های خودشان را دارند، آزادی بیشتر بازیکن در کنترل کاراکترها و حضور عناصر نقش آفرینی که توانسته بازی را اعتیادآورتر کند. در این عنوان اکشن/نقش آفرینی و پیش از شروع هر مرحله باید از بین شخصیت‌ها یک گروه را با خود به میدان نبرد ببرید و در آنجا به کمک قدرت‌های مختلف ابرقهرمانان دشمنان را نابود کنید.

MARVEL Future Fight

MARVEL Future Fight

سازنده: Netmarble Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 304 / 80.63 مگابایت زبان:

MARVEL Battle Lines

بازی اونجرز برای اندروید

  • بازی آنلاین است

تصور کنید در صحنه پایانی اونجرز ۴، تانوس و انتقام جویان خسته از جنگی تمام نشدنی دو طرف میدان ایستاده‌اند که ناگهان تانوس با یک حرکت خودش و استارک را به بعدی دیگر می‌فرستد. او که پشت به استارک ایستاده جمله «وقتش رسیده تمامش کنیم» را به زبان می‌آورد، سپس برمی‌گردد و دوز را روی یک میز می‌گذارد؛ نتیجه بازی استارک و تانوس سرنوشت بشریت را مشخص خواهد کرد.

در هیاهوی بازی‌های ابرقهرمانانه گوشی که در آن‌ها یک گروه انتخاب می‌کنید و با کم‌ترین استراتژی مورد نیاز به نبرد دشمنان می‌روید، MARVEL Battle Lines اثری عجیب و فسفرسوزانه‌تر است. عجیب به‌خاطر سبک گیم‌پلی متفاوت بازی و فسفرسوزانه‌تر به‌لطف تفکری که پشت هر حرکت باید وجود داشته است.

MARVEL Battle Lines شبیه به دوز است. در بازی دوز اگر مهره‌ها را به صورت اریب یا پشت سر هم، کنار یکدیگر قرار دهید برنده خواهید شد. MARVEL Battle Lines روندی مشابه را پیش گرفته؛ در بازی اگر سه کارت به صورت اریب یا چهار کارت در راستای مستقیم چیده شوند، تمام آن‌ها ضربه‌ای مهلک به شخصیت اصلی حریف می‌زنند.

MARVEL Battle Lines

MARVEL Battle Lines

سازنده: NEXON Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 767 / 800 مگابایت زبان:

MARVEL Strike Force

  • بازی آنلاین است

در مقدمه گفتیم ۱+۳ بازی اونجرز، آن ۱+ به‌خاطر همین MARVEL Strike Force است. برخلاف دیگر بازی‌های مارولی موبایل که گروه انتقام جویان در آن حضور دارند، MARVEL Strike Force آپدیتی با محوریت فیلم اونجرز ۴ دریافت نکرد. در بازی تا حداکثر پنج شخصیت را می‌توانید از میان قهرمانان دنیای مارول انتخاب کرده و در جنگ‌های نوبتی به مصاف دشمنان می‌روید.

هر بار با یک کاراکتر به سمت دشمن هجوم می‌برید و سپس نوبت به جبهه مقابل می‌رسد. این روند نیز تا زمانی که یکی از تیم‌ها تمام اعضایش را از دست بدهد ادامه پیدا می‌کند. بازی در حال حاضر بیش از ۶۰ کاراکتر مختلف دارد و برای بازیکن‌هایی که به‌دنبال یک اثر نقش‌آفرینی ساده‌تر نسبت به MARVEL Future Fight هستند، بازی اونجرز MARVEL Strike Force گزینه خوبی است.

MARVEL Strike Force

MARVEL Strike Force

سازنده: FoxNext Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 679.2 / 100.56 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    عالیست. من اولیه رو دانلود کردم

  • .:KAHZAD:.
    .:KAHZAD:. | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    کیفیت پرده رو تو فیلم تو مووی گذاشتن من که میبینم گور پدر کیفیت??

مطالب پیشنهادی