ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تدکس دانشگاه امیرکبیر
تکنولوژی

تدِکس دانشگاه امیرکبیر ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود

تدکس دانشگاه امیرکبیر (TEDxAmirkabirUniversity) جمعه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر در مدرسهٔ دارالفنون برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این برنامه تا ۶ اردیبهشت مهلت ثبت نام دارند. ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

تدکس دانشگاه امیرکبیر (TEDxAmirkabirUniversity) جمعه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر در مدرسهٔ دارالفنون برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این برنامه تا ۶ اردیبهشت مهلت ثبت نام دارند. در همین رابطه «امیر نوالدینی» بنیان‌گذار تدکس دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد که در این ایونت ۱۲ نفر در حوزه‌های مختلف سخنرانی خواهند کرد.

تدکس دانشگاه امیرکبیر یک برنامه ۵ ساله است که در آن داستان بذرها بازگو می‌شود. نوالدینی به دیجیاتو می‌گوید از آنجایی که کشور شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، سخنرانان در برنامه امسال در مورد جرقه‌ها و ایده‌هایی را که در سر می‌پرورانند یا ایده‌هایی را که پرورش داده‌اند با شرکت‌ کنندگان صحبت خواهند کرد.

بنیان‌گذار تدکس دانشگاه امیرکبیر در پاسخ به دیجیاتو در مورد دلایل سخت‌گیری در ثبت‌نام برای حضور در برنامه توضیح داد که این به معنای احراز صلاحیت نیست:

«ظرفیت ما برای پذیرش شرکت کنندگان محدود است و نمی‌توانیم بیش از ۱۰۰ نفر را پذیرش کنیم. از سوی دیگر از آنجا که دقت و سختگیری زیادی روی سخنرانان داشته‌ایم و حتی فرایند آماده سازی برخی از آنها به ۱۲ ماه هم رسیده‌ است، این دقت را برای حضور شرکت کنندگان هم خواهیم داشت ضمن آنکه ما با محدودیت پذیرش شرکت‌کنندگان مواجه هستیم. ما علاقمندان به شرکت در برنامه را از لحاظ سنی، تخصصی و سایر موارد تقسیم بندی کرده و مرتبط‌ترین افراد به سخنرانی‌ها را پذیرش خواهیم کرد. البته در صورتیکه محدودیتی در تعداد شرکت‌کنندگان نداشتیم، قطعا افراد بیشتری را پذیرش می‌کردیم.»

اینطور که نورالدینی به دیجیاتو گفته است سخنرانان تدکس تمرین‌های زیای داشته‌اند. او در مورد تعداد سخنرانان و نحوه انتخاب آنها عنوان کرد: «در ابتدا حدود ۵۰ تا ۷۰ پروفایل برای ما ارسال شد که ما آنها را بررسی کردیم و حدود ۳۰ نفر انتخاب شدند و در مرحله نهایی ۱۲ نفر برای سخنرانی آماده شدند. برای معرفی و ارسال پروفایل سخنرانان امسال، به نتورک خود اکتفا کردیم اما در سال آینده به صورت عمومی اعلام خواهیم کرد تا تمامی افرادی که آمادگی سخنرانی در تدکس را دارند یا فردی را در نظر دارند به ما معرفی کنند.»

اگر مخاطب و علاقه‌مند به حضور در تدِکس امیرکبیر هستید برای آشنایی با سخنران‌ها و ثبت‌نام اولیه تا جمعه ۶ اردیبهشت به سایت رویداد مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی