ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از اوپو A9 با دوربین دوگانه و قیمت 270 دلار

شرکت Oppo امروز از میان رده جدید خود «اوپو A9» به عنوان جانشین گوشی A7 رونمایی کرد و آن را با قیمت 267 دلار به فروش گذاشت. محصول مورد بحث با نمایشگر کشیده، ماژول دوربین ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۰

شرکت Oppo امروز از میان رده جدید خود «اوپو A9» به عنوان جانشین گوشی A7 رونمایی کرد و آن را با قیمت 267 دلار به فروش گذاشت. محصول مورد بحث با نمایشگر کشیده، ماژول دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت، در سه رنگ سفید، سبز و بنفش به دست مشتریان خواهد رسید.

اوپو A9 از پردازنده 8 هسته‌ای و رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد

در نگاه اول، اوپو A9 با حاشیه های باریک صفحه و نمایشگر کشیده (نسبت ابعاد19.5:9) نشانگر یک طراحی به روز بوده که بریدگی نمایشگر قطره ای مکمل ظاهر مدرن آن خواهد بود. این نمایشگر IPS LCD با ابعاد 6.53 اینچ و پوشش گوریلا گلس 5، 90.7 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده که در بین میان رده ها رقم مناسبی به حساب می آید.

چیپست به کار رفته در محصول جدید اوپو Helio P70 ساخت مدیاتک بوده که از هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.1 گیگاهرتز برخوردار است. این چیپست به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 و 6 گیگابایت رم، وظیفه پردازش امور را بر عهده داشته و دیتای کاربر را در 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) ذخیره می کند.

اوپو A9

اوپو A9 از نظر نرم افزاری به اندروید 9.0 پای با پوسته ColorOS 6.0 مجهز شده و با برخورداری از حالت GameBoost 2.0، تجربه گیمینگ مناسبی از بازی های روز را ارائه می دهد.

در پنل پشتی، شاهد حضور ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی هستیم که از فلاش LED دو رنگ و قابلیت night scape 2.0 (برای عکاسی در شب) در کنار HDR بهره برده و تصاویر را با کمک هوش مصنوعی پردازش می کند. دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی بوده و توانایی ثبت عکس های پرتره را دارد.

باتری 4020 میلی آمپر ساعتی با مدیریت هوش مصنوعی، بلوتوث، وای فای، 4G و پورت میکرو USB از دیگر ویژگی های گوشی 190 گرمی جدید اوپو هستند که در اختیار مشتریان قرار خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی