ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال معرفی 2 مدل ایرپاد جدید در سال ۲۰۱۹

۲ مدل جدید از ایرپادهای اپل احتمالا طی سه ماهه چهارم ۲۰۱۹ یا سه ماهه اول ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد. مینگ-چی کو هم که در زمینه پیش‌بینی مشخصات محصولات آتی اپل یک منبع مطمئن به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

۲ مدل جدید از ایرپادهای اپل احتمالا طی سه ماهه چهارم ۲۰۱۹ یا سه ماهه اول ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد.

مینگ-چی کو هم که در زمینه پیش‌بینی مشخصات محصولات آتی اپل یک منبع مطمئن به شما می‌رود، پیش از این خبر از عرضه ۲ مدل ایرپاد جدید در سال ۲۰۱۹ داده است. نباید توقع داشت که این محصولات تفاوت زیادی با ایرپادهای فعلی داشته باشند و اپل احتمالا در هدفون‌های بدون سیم جدید خود به اعمال برخی تغییرات جزیی نسبت به مدل فعلی بسنده خواهد کرد.

برای مثال، احتمالا باید شاهد پیشرفت باتری و چیپ وایرلس باشیم که قیمت یکی از مدل جدید را به ۱۵۹ دلار خواهد رساند. همچنین این احتمال را باید در نظر گرفت که شاهد طرحی تازه برای کیش شارژر ایرپاد باشیم. لازم به ذکر است که ایرپاد فعلی شباهت بسیار زیادی به نسل اول خود داشته و تنها یک چراغ LED کوچک که عمر باتری را به تصویر می‌کشد آن را متمایز می‌کند

 

در ضمن،‌ این احتمال وجود دارد که مدل دیگری از ایرپاد با فرم فاکتور کاملاجدیدی عرضه شود. البته هنوز اطلاعات خاصی در مورد این فرم فاکتور در دسترس نیست اما به احتمال زیاد قیمت تمام شده محصول بیشتر از ۱۹۹ دلاری خواهد بود که برای تهیه ایرپادهای نسل دوم به همراه کیس شارژ بدون سیم باید می‌پرداختیم.

بر اساس گزارشی که از سمت دیجی‌تایمز منتشر شده، فناوری نویزگیر یکی از قابلیت‌هایی است که در ایرپاد بعدی باید منتظر آن باشیم. پیش از این گفته می‌شد که چنین قابلیتی در مدل فعلی ایرپاد وجود خواهد داشت اما ظاهرا این فناوری در مدل آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی