ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بازطراحی شده گوگل فیت در دسترس کاربران iOS قرار گرفت

اپلیکیشن تناسب اندام گوگل فیت سال گذشته برای اندروید بازطراحی شد و حالا بعد از چند ماه فاصله، بالاخره کاربران آی‌دیوایس‌ها نیز می‌توانند از این نسخه جدید و امکاناتش استفاده کنند. گوگل فیت حالا با Apple ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۵

اپلیکیشن تناسب اندام گوگل فیت سال گذشته برای اندروید بازطراحی شد و حالا بعد از چند ماه فاصله، بالاخره کاربران آی‌دیوایس‌ها نیز می‌توانند از این نسخه جدید و امکاناتش استفاده کنند. گوگل فیت حالا با Apple Health ادغام شده و این همگام‌سازی، قابلیتی را فراهم کرده تا دیگر اپلیکیشن‌های سلامتی مثل Nike Run Club یا Headspace هم کاربر را در رسیدن به اهداف گوگل فیت کمک کنند.

اپلیکیشن تناسب اندام گوگل برمبنای هدف‌هایی طراحی شده که توسط سازمان بهداشت جهانی و انجمن قلب آمریکا داده شده است. تحقیقات نشان می‌دهند در هفته باید ۱۵۰ دقیقه فعالیت متوسط و ۷۵ دقیقه فعالیت سنگین‌تر داشت. بنابراین گوگل فیت هر روز کاربر را به انجام دو هدف تشویق می‌کند؛ Move Minutes و Heart Points.

گوگل فیت

منظور از Move Minutes زمان‌هایی است که باید فعال باشید. گوگل در این بخش فعالیت‌هایی را در نظر گرفته که بهتر از قدم زدن‌های ساده می‌توانند کاربر را به‌جنب‌وجوش بیاندازند. از طرفی Heart Points هم به شدت فعالیت‌ها توجه دارد؛ ورزش‌های ساده‌ای که کاربر با انجام آن‌ها ضربان قلبش را بالا می‌برد. بدون اینکه نیاز باشد به باشگاه برود.

در نهایت با این دو معیار برنامه وضعیت کاربر را می‌سنجد. البته بعضی از عملکردهای گوگل فیت بازطراحی شده قبلا نیز در دسترس کاربران iOS قرار گرفته بود اما در نسخه جدید، پشتیبانی از اپل واچ و همگام‌سازی برنامه با Apple Health کار کاربران را راحت‌تر کرده است. نسخه بازطراحی شده گوگل فیت امروز برای آی‌دیوایس‌ها منتشر شده و می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی