ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحمل موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 زیر شکنجه چقدر است؟ [تماشا کنید]

کانال یوتوبی JerryRigEverything یا به اختصار JRE چند وقتی است که به یکی از محبوب ترین مراجع تست مقاومت گوشی های جدید تبدیل شده و به صورت استاندارد آزمون های مختلفی را روی آنها انجام  ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۶

کانال یوتوبی JerryRigEverything یا به اختصار JRE چند وقتی است که به یکی از محبوب ترین مراجع تست مقاومت گوشی های جدید تبدیل شده و به صورت استاندارد آزمون های مختلفی را روی آنها انجام  می دهد.

شیائومی بلک شارک 2 با قیمت 450 یورو موبایل گیمینگ ارزشمندی محسوب می‌شود

یکی از محصولاتی که به تازگی وارد شکنجه‌گاه JRE شده، شیائومی بلک شارک 2 است که با قیمتی در حدود 450 یورو، نسبت به سایر گوشی های گیمینگ گران قیمت بازار گزینه ارزشمندی به حساب می آید. اما یک گوشی گیمینگ علاوه بر توان پردازشی مناسب، نیازمند بدنه ای مقاوم نیز هست تا بتواند در برابر بدرفتاری های نوجوانان و بعضی علاقه مندان به بازی های موبایل، دوام بیاورد.

از این رو تست هایی مانند بررسی مقاومت در برابر فشار، خراشیدگی و حرارت می توانند تا حد زیادی جان سختی موبایل ها را نشان دهند که JRE نیز در ویدیوی زیر این مسائل را برای شیائومی بلک شارک 2 مورد بررسی قرار داده است:

چنانچه به هر دلیل ویدیوی تست مقاومت شیائومی بلک شارک 2 را تماشا نکردید، باید به اطلاعتان برسانیم که شرکت سازنده به صورت پیش فرض یک کاور سیلیکونی در جعبه گوشی گیمینگ خود قرار داده و پوشش پلاستیکی شفافی هم روی پنل جلویی دستگاه نصب نموده است.

در طول تست نیز بخش های شیشه ای دستگاه عملکرد نرمال و قابل قبولی داشته و مقاومت نمایشگر در برابر شعله فندک هم نسبت به رقبا بهتر ارزیابی می شود. البته بخش های آلومینیومی که به رنگ مشکی درآمده اند، با استفاده از کاتر خراش برمی دارند که این موضوع چندان هم دور از انتظار نبود.

شیائومی بلک شارک 2

نکته جالب توجه دیگر عملکرد خوب اسکنر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر بلک شارک 2 بود که با وجود خراشیده شدن صفحه، همچنان بدون مشکل قفل دستگاه را باز می کند.

در نهایت شیائومی بلک شارک 2 از تست فشار JRE نیز سربلند بیرون آمد و شاسی تمام آلومینیومی آن در برابر فشار دستان «زک نلسون» ذره ای خم نشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aco farsi
    aco farsi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    شیا کارش درسته

مطالب پیشنهادی