ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر ماکت و رندرهای آیفون 11 [تماشا کنید]

اگر اپل به زمانبندی سنتی معرفی گوشی های خود پایبند باشد، نزدیک به 5 ماه تا رونمایی از مدل های مختلف آیفون 11 زمان باقی است؛ با این حال افشاگر معروف توییتری «OnLeake» به تازگی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۷

اگر اپل به زمانبندی سنتی معرفی گوشی های خود پایبند باشد، نزدیک به 5 ماه تا رونمایی از مدل های مختلف آیفون 11 زمان باقی است؛ با این حال افشاگر معروف توییتری «OnLeake» به تازگی تصاویری را منتشر کرده و مدعی شده که این رندرها مربوط به فاز نهایی طراحی CAD آیفون 11 هستند.

آیفون 11

نکته جالب توجه در رندرهای جدید، تأیید دوربین سه گانه با چیدمان مثلثی و البته برآمدگی ماژول دوربین است که اگر نسبت مساحت آن به پنل پشتی را در نظر بگیریم، بزرگترین بیرون زدگی لنز در میان تلفن های هوشمند محسوب می‌شود.

آیفون 11

در کنار سه دوربین، شاهد حضور یک فلاش LED بزرگ و سوراخ میکروفون نیز هستیم و آن طور که به نظر می رسد، کل پنل پشتی با شیشه یکپارچه (احتمالاً گوریلا گلس) پوشیده شده است.

آیفون 11 احتمالاً از نمایشگر 6.1 اینچی برخوردار خواهد شد

بر اساس گزارش منابع، در بخش جلو از نمایشگر 5.8 اینچی AMOLED استفاده شده که با آیفون X و آیفون XS مشترک خواهد بود. البته لازم به ذکر است که بعضی منابع اندازه نمایشگر آیفون 11 را 6.1 اینچ عنوان کرده اند که با توجه به افزایش اندازه کلی دستگاه (143.9 x 71.4 x 7.8) منطقی تر به نظر می رسد.

آیفون 11

مهمترین تغییری که در رندرهای جدید قابل مشاهده است، استفاده از سوییچ سکوت متفاوت در آیفون 11 (مشابه نمونه های به کا رفته در آیپدهای قدیمی) بوده و آن طور که به نظر می رسد، اپل همچنان از کانکتور لایتنینگ در نسل بعدی آیفون های بهره برده و هنوز به USB-C مهاجرت نکرده است.

در کنار رندرهای OnLeaks، وبسایت ژاپنی «Mac Otakara» که از منابع آگاه در زنجیره تأمین شرکت های آسیایی به حساب می آید، ویدیویی از ماکت های آیفون 11 و آیفون 11 مکس منتشر کرده و مدعی شده نسخه معمولی با نمایشگر 6.1 اینچی LCD و نسخه مکس با نمایشگر 6.5 اینچی OLED به بازار خواهند آمد.

در ادامه ویدیوی مک اوتاکارا از ماکت آیفون های بعدی اپل در کنار آیفون های کنونی را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mobin
    Mobin | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    میخواد پشتش متفاوت از بقیه باشه زشتش کرده.

  • MATELF
    MATELF | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خیلی عجیب زشته...

  • aco farsi
    aco farsi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ماکتش ک زیبا به نظر نمیرسه

مطالب پیشنهادی