ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید هواوی پی اسمارت زد دوربین جهنده دستگاه را نشان می‌دهد

هواوی برای عرضه گوشی پی اسمارت جدیدی آماده می‌شود که به دوربین جهنده مجهز شده است. گمان می‌رود این میان‌رده با اسم هواوی پی اسمارت زد شناخته شود. در همین راستا، Mobielkopen رندرهای جدیدی از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۷

هواوی برای عرضه گوشی پی اسمارت جدیدی آماده می‌شود که به دوربین جهنده مجهز شده است. گمان می‌رود این میان‌رده با اسم هواوی پی اسمارت زد شناخته شود.

در همین راستا، Mobielkopen رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر کرده است. مکانیزم دوربین جهنده میزبان یک لنز جلوی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است. همین اتفاق باعث شده هواوی بتواند گوشی جدیدش را با حاشیه‌های بسیار کمی طراحی کند.

احتمالا این کمپانی اسم Ultra Fullview را برای معرفی نمایشگر پی اسمارت زد استفاده خواهد کرد. قرار است با صفحه نمایشی ۶.۵۹ اینچی فول اچ‌دی پلاس با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل طرف باشیم. تراکم این صفحه نمایش ۳۹۱ پیکسل در هر اینچ و نسبت ابعاد نیز ۱۹:۵:۹ خواهد بود.

پی اسمارت زد

مانند پی‌اسمارت ۲۰۱۹ و پی‌اسمارت پلاس ۲۰۱۹ این دستگاه نیز از چیپست کایرین ۷۱۰ استفاده خواهد کرد که این گوشی را در رده دستگاه‌های میان رده قرار خواهد داد. پی اسمارت زد از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. همچنین با یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی طرف هستیم که می‌تواند برای مدتی طولانی انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین کند.

در پشت این دستگاه دوربین دو گانه آن را می‌توان پیدا کرد. گشودگی دیافراگم سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی f/1.8 و این مقدار برای سنسور سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی f/2.4 خواهد بود. در ضمن این رندرها حسگر اثرانگشت گوشی که در پشت آن قرار گرفته است را هم نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود پی اسمارت زد در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی با قیمت حدودی ۲۱۰ یورو عرضه شود. در نهایت باید منتظر ماند و دید که هواوی از دوربین جهنده تا چه حدی در گوشی‌های آتی خود استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی