ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Critical Ops؛ کانتر، برای حرفه‌ای‌ها

همانطور که در مطلب بهترین‌های جایگزین‌های کانتر روی گوشی هم گفته بودم، Standoff 2 همچنان نزدیک‌ترین تجربه به این شوتر معروف را ارائه می‌دهد. این جایگزین کانتر اندروید و iOS همزمان که توانسته خودش را از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

همانطور که در مطلب بهترین‌های جایگزین‌های کانتر روی گوشی هم گفته بودم، Standoff 2 همچنان نزدیک‌ترین تجربه به این شوتر معروف را ارائه می‌دهد. این جایگزین کانتر اندروید و iOS همزمان که توانسته خودش را از مسائل قانونی کپی رایت دور نگه دارد موفق‌ شده با رابط کاربری، نقشه‌ها و شوتینگ مشابهش کانترترین تجربه موبایل را به‌وجود بیاورد.

با این حال Standoff 2 نیز به سرنوشت دیگر بازی‌های اخیر محبوب گوشی دچار شده است؛ کاربران ایرانی بدون نرم‌افزار تغییر آی‌پی نمی‌توانند بازی را اجرا کنند و برای عنوان آنلاین سریعی مثل Standoff 2 که وضعیت اینترنت در آن حرف اول را می‌زند، مشخصا این مسئله می‌تواند تاثیر منفی زیادی روی تجربه کاربر می‌گذارد.

دانلود کانتر اندروید

Critical Ops می‌تواند جای خالی این بازی را پر کند. Critical Ops که سال ۲۰۱۵ منتشر شد، با ده‌ها میلیون دانلود نه تنها یکی از محبوب‌ترین شوترهای تلفن‌های هوشمند است بلکه به‌خاطر ذات تاکتیکی خود توانسته به «ورزش‌های الکترویکی» (eSport) هم راه یابد. بازی روندی شبیه به بقیه تیراندازی‌های گوشی پیش گرفته؛ یکی از مودهای گیم‌پلی را انتخاب می‌کنید و می‌جنگید.

در حال حاضر Critical Ops سه حالت گیم‌پلی اصلی دارد که دو تا از آن‌ها شبیه به کانتر هستند. در Deathmatch دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و تیمی که افراد بیشتری را بکشد برنده خواهد شد و در Defuse نیز با همان قضیه کاشتن بمب و خنثی کردنش روبه‌رو هستیم. اما سومین مود بازی با نام Gun Game شناخته می‌شود.

در این مود همه بازیکن‌ها کارشان را با اسلحه‌های ساده‌تر آغاز می‌کنند و با کشتن افراد بیشتر، تجهیزات و اسلحه‌هایشان قوی‌تر خواهد شد. همچنین اگر خواستید با دوستان‌تان بازی را تجربه کنید، می‌توانید یک مسابقه با قوانین خودتان ساخته و با دعوت بقیه استارت نبرد را بزنید.

Critical Ops تمام موارد لازم برای لذت بردن از یک شوتر گوشی را دارد؛ تنظیمات گرافیکی زیاد که بازی روی گوشی‌های مختلفی قابل اجرا کرده، حضور حالت‌های گیم‌پلی مختلف که باعث شده بازیکن تجربه‌ای متنوع‌تر داشته باشد و سیستم تیراندازی نسبتا خوب که می‌تواند آن حس حضور در نبردها را به بازیکن القا کند.

ولی علت اینکه در تیتر از «کانتر، برای حرفه‌ای‌ها» نام بردم به‌خاطر کنترل سخت و نبود بخش آموزشی طولانی مدت است. بازی تیراندازی خودکار ندارد و با وجود اینکه قابلیت شخصی‌سازی دکمه‌ها وجود دارد ولی باز نمی‌توان به آن نتیجه دل‌خواهی که قبلا در پابجی موبایل یا Standoff 2 دیده بودیم، برسیم.

نکته بعد که مهم‌تر است و حتی Standoff 2 نیز از آن رنج می‌برد، به سختی بازی در همان دقیقه‌های اول برمی‌گردد. وقتی برای اولین بار پابجی موبایل را بازی می‌کنید، خیلی از دشمنان‌تان ربات‌ها هستند و بنابراین در خلال مبارزات هم بیشتر یاد می‌گیرید و هم لذت پیروزی را برای دفعات مختلف می‌چشید.

Critical Ops چنین چیزی ندارد و این ویژگی شاید باعث شود که در ابتدا از بازی خسته شده و آن را کنار بزنید. در واقع Critical Ops جزو شوترهایی است که باید به آن‌ها وقت داد. ممکن است در مسابقات اول زیاد بمیرید ولی همین که بازی دست‌تان بیاید، کم کم حس خوب پیروزی را خواهید چشید.

بنابراین اگر به‌دنبال دانلود کانتر برای اندروید و iOS هستید Critical Ops می‌تواند سرگرم‌تان کند. اگر هم خواستید با نمونه‌های بیشتر آشنا شوید دو مقاله «بازی‌های موبایلی که شبیه به کانتر استرایک هستند» و «شش جایگزین کال آف دیوتی روی تلفن‌های هوشمند» را از دست ندهید.

Critical Ops

Critical Ops

سازنده: Critical Force قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 698.4 / 386.16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بازیش ولی واقعا واسه حرفه ای ها هست

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    Cyber hunter در دسترس قرار گرفته

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    این عتیقه س

  • Mohamad.DC
    Mohamad.DC | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    آقای کریمی این دو بازی رو میشه چندنفر به صورت آفلاین با اتصال وای فای یا بلوتوث انجام داد؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام، نه بازی آنلاینه و امکانش نیست. اما اگر به دنبال عنوانی با این مشخصات هستید Special Forces Group 2 رو دانلود کنید:

      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ForgeGames.SpecialForcesGroup2

      اگر هم بازی بعد از دانلود اجرا نشد، یک بار گوشی رو ری استارت کنید.

مطالب پیشنهادی