ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون XR 2
تکنولوژی

افشای ویژگی‌های مهم آیفون XR 2 توسط منابع چینی

شایعات پیرامون گوشی های آتی اپل بیشتر بر XI و XI Max متمرکز هستند اما این شرکت آیفون XR 2 را نیز عرضه خواهد کرد و حالا به لطف منابع چینی برخی ویژگی های آن افشا شده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

شایعات پیرامون گوشی های آتی اپل بیشتر بر XI و XI Max متمرکز هستند اما این شرکت آیفون XR 2 را نیز عرضه خواهد کرد و حالا به لطف منابع چینی برخی ویژگی های آن افشا شده است.

سایت «مک اوتاکارا» به نقل از منابع چینی مدعی شده که آیفون XR 2 از دوربین دوگانه با سنسورهای معمولی و تله فوتو بهره می برد که قابلیت زوم دو برابری اپتیکال را به ارمغان خواهد آورد. این دو سنسور که در مدل های XI و XI Max نیز پیاده می شوند احتمالا دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود.

بهینه سازی این گوشی شامل تعبیه دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز می شود که از حسگر سلفی ۷ مگاپیکسلی نسخه فعلی به مراتب قوی تر است. آیفون XR 2

رندرهای جدید منتسب به آیفون های XI و XI Max از دوربین اصلی سه گانه با ساختار مربعی حکایت دارند اما به دلیل فقدان سنسور سوم در آیفون XR 2 خبری از این چیدمان نخواهد بود.

به گفته منابع چینی در نسخه ۲۰۱۹ آیفون XR کلید سایلنت از حالت افقی فعلی به سوییچ عمودی شبیه به آیپد تغییر خواهد کرد. همچنین ظرفیت باتری به ۳۰۹۸ میلی آمپر ساعت افزایش پیدا می کند اما نمایشگر کماکان ۶.۱ اینچی از نوع LCD باقی خواهند ماند.

برخی منابع پیش از این مدعی شده بودند که اپل با کنار گذاشتن شارژر ۵ واتی فعلی آیفون های جدید را با آداپتور شارژ سریع ۱۸ واتی  USB-C همراه خواهد کرد، هرچند احتمال عرضه این شارژ در جعبه آیفون XR 2 کمی بعید به نظر می رسد. از دیگر تغییرات مهم باید به ارائه قابلیت شارژ معکوس در گوشی های بعدی اپل اشاره کرد که امکان شارژ گجت هایی نظیر ایرپاد را به صورت بی سیم فراهم می سازد.

اپل احتمالا شهریور ماه از  آیفون های XI و XI Max و XR 2 رونمایی خواهد کرد. قیمت دقیق این دستگاه ها هنوز مشخص نشده اما تحلیلگران با اشاره به روند کند فروش گوشی های این شرکت، احتمال افزایش قیمت را بعید دانسته اند. در صورتی که این پیش بینی درست از آب درآید، آیفون XR 2 باید با قیمت ۷۴۹ دلاری به بازار راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی