ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقشه جدید For Honor شما را به ژاپن قرون وسطی می‌برد [تماشا کنید]

زمانی که بازی For Honor منتشر شد، بازخوردهای منفی بسیاری دریافت کرد اما یوبیسافت با اتخاذ سیاستی درست ورق را برگرداند. این عنوان اکشن توانست کاربران خود را حفظ کند و به‌زودی نیز رقابت‌های فصل دوم ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

زمانی که بازی For Honor منتشر شد، بازخوردهای منفی بسیاری دریافت کرد اما یوبیسافت با اتخاذ سیاستی درست ورق را برگرداند. این عنوان اکشن توانست کاربران خود را حفظ کند و به‌زودی نیز رقابت‌های فصل دوم از سومین سال عرضه آن آغاز می‌شود. به همین مناسبت، یوبیسافت قصد دارد تا محتویات جدید از جمله نقشه و کاراکتر به بازی اضافه کند.

کاراکتر جدید بازی For Honor یک سامورایی با نام ساکورا است که ظاهر بسیار متفاوتی از دیگر کاراکترهای قابل کنترل دارد. متاسفانه ویدئویی که یوبیسافت برای معرفی کاراکتر جدید منتشر کرده، گیم پلی او را شامل نمی‌شود و نمی‌دانیم که باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم. تنها چیزی که پیرامون ساکورا می‌دانیم، این است که از یک تبر دو سر برای کشتن دشمنان خود استفاده می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این مبارز زن را مشاهده کنید:

دیگر محتوای جدید که با آغاز فصل دوم از سومین سال عرضه بازی For Honor شاهد آن خواهیم بود، نقشه Canopy است. طبق یکی از افسانه‌ها، تعداد انگشت شماری سامورایی که در این مکان ساکن بوده‌اند، از ویژگی‌های محیطی استفاده کرده و هزار نفر از سربازان دشمن را به کام مرگ فرستادند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این نقشه را مشاهده کنید:

طبق اعلام یوبی‌سافت، نقشه Canopy بازی For Honor از طریق مدهای Tribute ،Duel Brawl ،Skirmish و Elimination قابل تجربه خواهد بود. در ضمن، نقشه و کاراکتر جدید در تاریخ 12 اردیبهشت ماه به بازی اضافه می‌شوند. خریداران سیزن پسِ سال سوم به محض اضافه شدن کاراکتر جدید، به آن دسترسی خواهند داشت.

دیگر کاربران نیز می‌توانند از تاریخ نوزده اردیبهشت ماه به خرید کاراکتر جدید اقدام کنند. علاوه بر این، نقشه Canopy کاملاً رایگان بوده و به محض اضافه شدن به بازی، در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد. از دیگر تغییرات فصل جدید رقابت‌ها می‌توان به بهبودهایی در دو کلاس Raider و Lawbringer اشاره کرد. یوبیسافت همچنین وعده داد طی روزهای آینده، جزئیات بیشتری را از تغییرات فصل جدید به اشتراک می‌گذارد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی For Honor هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی