ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت توسکا
تکنولوژی

مدیرعامل همراه اول: رشد ۲۱ درصدی درآمد در سال گذشته؛ تصمیم گیری مجدد در رابطه با توسکا

«حمید فرهنگ» مدیرعامل همراه اول اعلام کرد که ستاداجرایی فرمان امام هیچ گونه مدیریت، مالکیت و انتفاعی در شرکت توسعه کسب و کارایرانی (توسکا) و اپلیکیشن روبیکا ندارد. مدیرعامل همراه اول ضمن تکذیب برخی اخبار ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۳

«حمید فرهنگ» مدیرعامل همراه اول اعلام کرد که ستاداجرایی فرمان امام هیچ گونه مدیریت، مالکیت و انتفاعی در شرکت توسعه کسب و کارایرانی (توسکا) و اپلیکیشن روبیکا ندارد.

مدیرعامل همراه اول ضمن تکذیب برخی اخبار در رابطه با نقش ستاداجرایی فرمان حضرت امام در مدیریت شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) و اپلیکیشن روبیکا گفت:

«علیرغم تبلیغات برخی رسانه ها و اشخاص در شبکه های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچ گونه مالکیت مدیریت و انتفاعی از این شرکت و اپلیکیشن روبیکا نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب است.»

شرکت توسکا

 

فرهنگ ضمن اعلام این موضوع که مجمع عمومی این شرکت در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد:

«به زودی در رابطه با قرارداد شرکت توسعه کسب و کار ایرانی توسکا با صدا وسیما و اپلیکیشن روبیکا در جلسه هیئت مدیره همراه اول تصمیم گیری خواهد شد.»

فرهنگ در مورد درآمدهای همراه اول در سال گذشته نیز توضیح داد که درآمدهای همراه اول به میزان ۲۱ درصد رشد داشته و همچنین سهم بازار این شرکت هم با افزایش همراه بوده‌ است. مدیرعامل همراه اول همچنین در مورد برنامه‌های سال آینده عنوان کرد که تمرکز برنامه‌های سال آینده این اپراتور همراه روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس های سازمانی خواهد بود. او به موضوع سیل زدگان نیز اشاره کرد و گفت:

«همراه اول در روزهای اخیر علاوه بر برقراری مکالمه رایگان در مناطق سیل زده، برخی اقلام امدادی مورد نیاز مردم این مناطق را نیز تامین کرده است.»

توسکا شرکتی است که ۱۶ مهر ۹۶ به ثبت رسیده و ۲۶ مهر یعنی تنها ۱۰ روز بعد از آغاز فعالیتش، با «عقد قراردادی» انحصار تبلیغات در صداوسیما را به دست آورده است.

گفتنیست وزیر ارتباطات در سال گذشته اعلام کرده بود که به زودی درباره توسکا بیشتر خواهد نوشت و جزییات بیشتری درباره آن اعلام خواهد کرد؛ جزییاتی که البته تا به امروز مسکوت باقی مانده و هنوز از آن صحبتی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ازکجا به کجا
    ازکجا به کجا | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    انحصار = رانت

مطالب پیشنهادی