ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موجودات فضایی
علمی

استاد دانشگاه آکسفورد: دو رگه های انسان-بیگانه در میان ما زندگی می کنند

یکی از اساتید دانشگاه آکسفورد مدعی شده موجودات فضایی در حال جفت گیری با انسان ها هستند تا با به وجود آوردن نسل برتری از موجودات، زمین را از نابودی بر اثر تغییرات آب و ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

یکی از اساتید دانشگاه آکسفورد مدعی شده موجودات فضایی در حال جفت گیری با انسان ها هستند تا با به وجود آوردن نسل برتری از موجودات، زمین را از نابودی بر اثر تغییرات آب و هوایی نجات دهند.

دکتر یانگ هائه چی، در این باره عقیده دارد که دورگه های انسان - بیگانه همین حالا هم در میان ما زندگی می کنند. به نظر او ارتباط قوی بین دزدیده شدن انسان ها توسط موجودات فضایی و تغییرات آب و هوایی کره زمین وجود دارد و آن ها در واقع از این تغییرات مخرب با خبر شده اند.

پیشتر دکتر هائه چی در این باره گفته بود:

فقط دانشمندان و متخصصین الهیات نیستند که نگران ادامه حیات گونه انسان ها هستند بلکه موجودات بیگانه نیز در این نگرانی سهیم اند.آن ها در کنار ما زندگی می کند ولی ما قادر به دیدنشان نیستیم چرا که اگر آن ها دور از ما زندگی کنند نباید در موردمان نگران باشند. ممکن است تمدن انسان در حال نابودی باشد و موجودات فضایی آن را حس کرده باشند. علاوه بر این بیگانه ها به دنبال استعمار زمین نیستند چرا که می توانستند این روند تسخیر زمین را از قرن ها پیش آغاز کنند.

بر اساس گفته یکی از دانشجویان قرار بود دکتر هائه چی در یکی از نشست های درون دانشگاهی در مورد این موضوع بحث و تبادل نظر کند که این برنامه توسط مسئولان مورد پذیرش واقع نشد.

موجودات فضایی

دکتر هائه چی همچنین اظهار کرد که هفته های اخیر به دنبال شواهد بیشتری برای اثبات ادعای دزدیده شدن انسان ها توسط موجودات بیگانه بوده و در این باره می گوید :

مردم از من می پرسند که آیا شواهدی برای اثبات آدم ربایی موجودات فضایی دارم یا نه. پاسخ من عموما ارجاع آن ها به گزارشات متعددی است که از کشورهایی مثل آلمان، آمربکا، انگلستان، فرانسه، ژاپن و ...در این باره به دستم رسیده. اکثر این گزارشات هم شباهت های زیادی با یکدیگر داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • molavy
    molavy | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    شاید یک چیزی دیده خوب. . شاید خودشو یک بار دزدیدند ...بعد بهش گفتن هیچی نگو ما آدم فضایی هستیم

  • aco farsi
    aco farsi | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    قابل تامل هست ولی پذیرشش آسون نیست

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    دوستان توهین نکنید بهش .. بشنوید فقط .. کم کم باید یاد بگیریم حرفهای متفاوت و حتی عجیب رو گوش بدیم و احترام قائل باشیم ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی