ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خدمات ویژه به رانندگان تاکسی به مناسبت برگزاری جشنواره تاکسیرانی تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ در دومین روز از جشنواره تاکسیرانی تهران که بر محور «تاکسی؛ مدیریت، نظارت و خدمات» نامگذاری شده،  واحد رسيدگي به امور مراجعين سازمان ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ در دومین روز از جشنواره تاکسیرانی تهران که بر محور «تاکسی؛ مدیریت، نظارت و خدمات» نامگذاری شده،  واحد رسیدگی به امور مراجعین سازمان تاکسیرانی تهران با حضور دکتر پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افتتاح شد.

قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت: واحد رسیدگی به امور مراجعین ، در واقع شکل جدیدی از پاسخگویی به مراجعان به سازمان تاکسیرانی است که بر مبنای کاهش مراحل تشریفات اداری و راهنمایی بهتر ارباب رجوع طراحی شده و قصد دارد زمان و تعداد مراجعات را کاهش دهد.

وی ادامه داد: این دفتر در محل مناسبی از ساختمان مرکزی سازمان تاکسیرانی جانمایی شده و امروز با حضور دکتر پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران رسما کارش را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع رکن اساسی سازمان است، گفت: افتتاح  واحد رسیدگی به امور مراجعین ، موجب رضایتمندی تاکسیرانان از عملکرد سازمان است.

در ادامه پورسیدآقایی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره تاکسیرانی تهران گفت: این جشنواره اتفاق خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی است که با تلاش و برنامه ریزی همکاران سازمان تاکسیرانی شهر تهران صورت گرفته است.

وی افزود: افتتاح  واحد رسیدگی به امور مراجعین در راستای تکریم ارباب رجوع و کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و امور اداری، بسیار حائز اهمیت است.

 براساس این گزارش،  واحد رسیدگی به امور مراجعین در ساختمان مرکزی سازمان تاکسیرانی جانمایی شده و امروز با حضور دکتر پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران رسما آغاز به کار کرد.

 برنامه‌های عمرانی و فرهنگی شامل اهدای گل به تاکسیرانان، افتتاح و اصلاح هندسی و شست و شوی پایانه ها در نقاط مختلف پایتخت نیز از جمله برنامه‌های امروز جشنواره تاکسی تهران بود.

علاوه بر این برنامه، خدمات رفاهی سازمان تاکسیرانی شامل اعطای وام، پذیرش رایگان و صدور معاینه فنی به صورت رایگان در مراکز مربوطه، پذیرش رایگان تاکسیرانان در مجموعه آبی سازمان و همچنین حضور اتوبوس سلامت در پایانه تاکسیرانی ونک نیز از دیگر برنامه های روز دوم جشنواره بزرگ تاکسیرانی تهران است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی