ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آگهی‌ های فروش چادر هلال احمر
خودرو

پلتفرم «دیوار» به زودی خدمات کارشناسی خودرو را راه‌اندازی می‌کند

پلتفرم دیوار تصمیم دارد در آینده‌ای نزدیک تغییرات گسترده‌ای در بخش خودرو اعمال کند. به گفته «شهرام شاهکار»، مدیرعامل بخش خودروی دیوار، این پلتفرم به زودی خدمات کارشناسی خودرو را راه‌اندازی خواهد کرد. شاهکار در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۰

پلتفرم دیوار تصمیم دارد در آینده‌ای نزدیک تغییرات گسترده‌ای در بخش خودرو اعمال کند. به گفته «شهرام شاهکار»، مدیرعامل بخش خودروی دیوار، این پلتفرم به زودی خدمات کارشناسی خودرو را راه‌اندازی خواهد کرد. شاهکار در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«دیوار به‌زودی با راه‌اندازی خدمات کارشناسی خودرو، قصد دارد با ایجاد شفافیت و اطمینان بیشتر در معاملات، گام بلندی در جهت ساماندهی این بازار بردارد. دیوار در آینده نزدیک از برنامه‌های گسترده خود درهمین راستا رونمایی خواهد کرد.»

در زمستان سال گذشته بود که شهرام شاهکار، سمت مدیرعاملی در اسنپ را کنار گذاشت و به عنوان مدیرعامل بخش خودرو، به دیوار پیوست. مدیرعامل جدید بخش خودروی دیوار در دی ماه، در گفتگویی که با دیجیاتو داشت اشاره کرد که دیوار به سوی تخصصی تر کردن بخش‌های مختلف خود پیش می‌رود و دلیل حضور او در بخش خودرو نیز همین مسئله است. با راه‌اندازی خدمات کارشناسی خودرو در آینده نزدیک، می‌توان نتیجه چند ماه فعالیت او در این پلتفرم را مشاهده کرد.

شاهکار همچنین عنوان کرده بود که شرایط اقتصادی کنونی باعث رونق بیشتر بازار دست دوم شده است و این همان زمانی است که وب‌سایت‌های تخصصی باید با استفاده از فناوری خدمات بهتری را به کاربران بدهند: «بخش مهم اینجاست که خود کلاسیفاید‌ها چکار می‌توانند بکنند که پروسه جستجو، تحقیق و پروسه خرید یا فروش را راحت‌تر کنند. همه ما تجربه خرید یا فروش خودرو را داریم و می‌دانیم بخش‌های زیادی وجود دارد که در این مراحل می‌توان با استفاده از دیتا و تکنولوژی، فرایند را ساده‌تر کرد، بهره‌وری را افزایش داد و ارزش خلق کرد.»

دیوار به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش کالاهای دست دوم می‌خواهد در آینده نزدیک خدمتی را ارائه کند که پیش از این دست کم یک استارت‌آپ تخصصی به نام «همراه مکانیک» در آن فعال بود. حال باید دید حضور این بازیگر بزرگ در این بازار، وزنه رقابت را چگونه تغییر خواهد داد و در نهایت، خدمات کارشناسی خودروی دیوار با چه کیفیت، جزییات و البته قیمتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همه این جزییات، مواردی هستند که شاهکار زمان انتشار آنها را به «آینده نزدیک» موکول می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی