ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی تحسین شده Gone Home را به صورت رایگان دریافت کنید

در شرایطی که رقابت شدیدی میان اپیک و استیم به وجود آمده و هر یک سعی می‌کنند تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند، فروشگاه هامبل باندل نیز تلاش کرده تا از قافله ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

در شرایطی که رقابت شدیدی میان اپیک و استیم به وجود آمده و هر یک سعی می‌کنند تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند، فروشگاه هامبل باندل نیز تلاش کرده تا از قافله عقب نماند. به همین منظور، بازی Gone Home برای مدت محدودی در این فروشگاه رایگان شد.

فروشگاه هامبل باندل اخیراً از یک اشتراک ماهانه با نام Humble Monthly Trove رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا در مقابل پرداخت یک مبلغ مشخص، در طول ماه به بیش از 60 بازی مختلف دسترسی داشته باشد. رایگان شدن بازی Gone Home نیز بخشی از برنامه تبلیغی برای جلب نظر کاربران به سمت همین اشتراک ماهانه بوده است.

بازی Gone Home در سال 2013 برای پی سی عرضه شد و از همان ابتدا نیز مورد توجه منتقدان قرار گرفت. بسیاری معتقد بودند این بازی، نمونه کامل یک محصول هنری در قالب بازی‌های ویدئویی است.

بازی Gone Home

داستان بازی Gone Home در سال 1995 جریان دارد و روایتگر یک زن جوان است که به تازگی از سفر خارج از کشور به روستای خود بازگشته است. به محض ورود، زن جوان متوجه می‌شود که اعضای خانواده در خانه حضور ندارند. علاوه بر این، او متوجه می‌شود که خواهر کوچکترش در چند ماه اخیر کشمکش‌های فراوانی را با پدر و مادر شان داشته است.

کاربر که کنترل زن جوان را بر عهده دارد، باید با گردش آزادانه در محیط خانه و تعامل با لوازم، روز‌نامه‌ها و دیگر آیتم‌ها راز خانه و اتفاقات رخ داده در آن را کشف کند. اما برای دریافت بازی Gone Home نخست باید به این لینک مراجعه کرده و سپس وارد اکانت خود در فروشگاه هامبل باندل شوید. پس از ورود، روی تصویر بازی کلیک کرده و گزینه دانلود را بزنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که فروشگاه هامبل باندل نسخه بدون قفل DRM بازی Gone Home را در اختیار شما قرار می‌دهد. این بدان معناست که فایل دریافتی شما، برنامه نصب بازی بوده و بدون نیاز به هیچ گونه لانچری قادر به اجرای آن خواهید بود. همچنین این بازی تنها تا تاریخ 13 اردیبهشت ماه رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی