ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایش اعلان‌های موبایل در ویندوز ممکن می‌شود

اگر تا حالا اعلان های ویندوز روی اعصابتان بود از این به بعد باید خود را برای مشاهده نوتیفیکشن کانال ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی در کامپیوتر هم آماده کنید. [digipullqoute place="left"]در حال حاضر تعداد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

اگر تا حالا اعلان های ویندوز روی اعصابتان بود از این به بعد باید خود را برای مشاهده نوتیفیکشن کانال ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی در کامپیوتر هم آماده کنید.

در حال حاضر تعداد معدودی از گوشی‌های پرچمدار با این قابلیت سازگارند

هرچند کنار گذاشتن گوشی حین کار با کامپیوتر امکان تمرکز بیشتر را فراهم می کند اما هستند کاربرانی که همیشه باید از نوتیفیکشن ها و پیام های دریافتی موبایل باخبر باشند. این دسته از افراد ناچار به چک کردن مرتب موبایلشان هستند اما در آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ امکان نمایش اعلان های موبایل در کامپیوتر فراهم خواهد شد.

مایکروسافت به آرامی در حال توسعه اپلیکیشن Your Phone است که شما را از چک کردن موبایل حین کار با رایانه بی نیاز می کند. این شرکت در جدیدترین پیش نمایش اینسایدر (بیلد ۱۸۸۸۵) امکان نمایش نوتیفیکشن های دریافتی از برنامه های مختلف اندروید در کامپیوتر را فراهم کرده است. پس اگر تا حالا اعلان های خود ویندوز روی اعصابتان بود از این به بعد باید خود را برای مشاهده نوتیفیکشن کانال ها و صفحات مختلف هم آماده کنید. نمایش اعلان های موبایل در کامپیوتر

این قابلیت هنوز کامل نشده و محدودیت های بسیاری دارد؛ برای مثال علی رغم نمایش اعلان ها امکان پاسخ دادن به آنها وجود ندارد. البته نسخه های بعدی اندروید امکان تعامل با نوتیف ها و حتی پاسخ به آنها را هم خواهند داشت.

اگر دستگاه شما با قابلیت Your Phone سازگاری نداشته باشد از نمایش اعلان هم خبری نخواهد بود. فهرست دستگاه های سازگار با این ویژگی چندان بلندبالا نیست و شامل گوشی های وان پلاس ۶، وان پلاس 6T، گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و  S10e، نوت ۸ و ۹ است. در آینده تمامی گوشی های مبتنی بر اندروید ۷ و با رم حداقل ۱ گیگابایتی به لیست مذکور اضافه خواهند شد.

 

تماشا کنید: این کامپیوتر ماکارونی از لازانیا و سخت افزار ایسوس درست شده

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی