ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوبیا رد مجیک ۳
تکنولوژی

نوبیا رد مجیک ۳ معرفی شد؛ اولین گوشی گیمینگ مجهز به فن داخلی

در حالی که غول های بازار گوشی سرگرم بحث و جدل بر سر سایز بریدگی نمایشگر هستند، نوبیا پرچمدار « رد مجیک ۳ » را معرفی کرده که برای نخستین بار از یک فن داخلی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۱

در حالی که غول های بازار گوشی سرگرم بحث و جدل بر سر سایز بریدگی نمایشگر هستند، نوبیا پرچمدار « رد مجیک ۳ » را معرفی کرده که برای نخستین بار از یک فن داخلی بهره می برد.

این اسمارت فون منحصر به فرد با بهره گیری از سخت افزار قدرتمند، فن مجزا و طراحی جذاب، گیمینگ موبایلی را به سطح جدیدی می رساند. فن داخلی آن سرعتی بالغ بر ۱۴ هزار دور در دقیقه دارد که از طریق داشبورد Game Space 2.0 می توان آن را کنترل و سفارشی سازی کرد. در کنار این فن یک سیستم سرمایشی مایع هم پیاده سازی شده است.نوبیا رد مجیک ۳

نوبیا رد مجیک ۳ به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ با پردازشگر گرافیکی ادرنو ۶۴۰ مجهز شده است. از نظر حافظه با پیکربندی های مختلف ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مواجهیم و قدرتمندترین نسخه هم از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت برخوردار است.

نمایشگر ۶.۶۵ اینچی به کار رفته در این موبایل از نوع امولد بوده و رزولوشن FHD پلاس دارد. این پنل از HDR پشتیبانی کرده و محتوا را با نرخ ۹۰ هرتزی به نمایش در می آورد. نوبیا برای ایجاد صدای فراگیر DTS:X از اسپیکرهای خاصی بهره برده است.

ماژول تصویر برداری هم شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.75 (سنسور IMX586 سونی) و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 می شود. ابعاد گوشی ۱۷۱.۷ در ۷۸.۵ در ۹.۶۵ میلیمتری است اما وزن ۲۱۵ گرمی آن برای گیمرها شاید کمی سنگین به نظر برسد.

نوبیا رد مجیک ۳

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی رد مجیک ۳ به مدد شارژ سریع ۲۷ واتی در ۱۰ دقیقه به اندازه ای شارژ می شود که بتوان یک ساعت از بازی با آن لذت برد. این گوشی ۱۳ اردیبهشت در چین عرضه شده و یک ماه بعد به بازارهای خارجی راه می یابد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های ۶ و ۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۴۳۰ و ۶۴۰ دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • هادی
    هادی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    گوشی گیمینگ فقطو فقط ایسوس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی