ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

«گیم کلوب گیمرها» با هدف برگزاری مسابقات آنلاین داخلی آغاز به کار کرد

سرانجام پلتفرم «گیم کلوب گیمرها» جهت برگزاری مسابقات بازی‌های ویدیویی آنلاین آغاز به کار کرد. در حال حاضر این پلتفرم با تورنمنت رایگان فیفا 19 که از ابتدای هفته جاری آغاز شده، کار خود را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

سرانجام پلتفرم «گیم کلوب گیمرها» جهت برگزاری مسابقات بازی‌های ویدیویی آنلاین آغاز به کار کرد.

در حال حاضر این پلتفرم با تورنمنت رایگان فیفا 19 که از ابتدای هفته جاری آغاز شده، کار خود را شروع کرده است. نفر اول این مسابقه برنده ۵۰۰ هزار تومان و نفرهای دوم و سوم به ترتیب برنده جایزه‌های ۳۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

بر اساس سایت کلوب گیمرها، طی ماه جاری، تورنمنت‌های دیگری با محوریت بازی‌های زولا و کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو هم برگزار خواهد شد.

کلوب گیمرها

همچنین بخشی به نام رده‌بندی تیم‌ها در این سایت وجود دارد که تیم‌ها بر حسب رشته‌‌ای که در آن شرکت کرده و امتیازی که به دست آورده‌اند، رده بندی خواهند شد. هر کدام از تیم‌ها (یا بازیکن‌ها در رشته‌های تک نفره) صاحب صفحه مخصوص به خودشان خواهند بود که در آن اطلاعاتی مثل درصد برد، تعداد بازی‌ها و رتبه فعلی در جدول درج شده است.

در انتها و از آن‌جایی که کلوب گیمرها با همکاری بنیاد ملی بازی‌ها شروع به کار کرده، باید منتظر ماند و دید که این پلتفرم چه تاثیری روی مسابقاتی مثل دور جدید لیگ‌ بازی‌های ویدیویی تهران خواهد گذاشت.

لازم به ذکر است که در حال حاضر با خداحافظی حسن کریمی قدوسی از مدیرعاملی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انتصاب صادق پژمان به این سمت، برگزاری برنامه‌های آتی این ارگان از نمایشگاه گیم تهران گرفته تا لیگ بازی‌های ویدیویی در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    این مسابقات توسط نهاد خاصی برگزار میشه یا توسط شرکت کننده‌ها هزینش جور میشه؟
    اگه توسط شرکت‌ کننده‌هاست که هیچ ولی اگه توسط نهاد خاصی برگزار میشه باید خجالت بکشن با این جایزه‌های مسخره. آخه نفر اول 500 تومن؟؟!!!

    • Mostafao Alavi
      Mostafao Alavi | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

      مجموعه گیم سنتر های icg / معرف به اینفینیتی ، پشت این پلتفرم است/ اما فقط انها نیستند / امکان دارد پای فدارسیون ورزشهای الکترونیک اسیا که دست یک ایرانیست باز شود. با توجه به کار شکنی هایی که این فرد برای ورزش های الکترونیک در ایران کرده است / این موضوع ترسناک است.

مطالب پیشنهادی